Chezka Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er 18+3 og har fått en ganske stor mage, MEN: Det er ikke en søt liten kul fra navlen og ned som jeg syns høres logisk ut (er jo der babyen er tross alt). Neida - magen min begynner like under brystene! Det begynte med at alt av "innvoller" liksom ble presset oppover til under brystene, og jeg fikk en bilring under brystene. Nå er magen blitt mer jevn, deler seg ikke i to på midten (om noen skjønner hva jeg mener). Virker litt snålt at magen skal være så høyt allerede nå. Er nok en god del flesk, men.... Hvordan ser/så din mage ut omtrent på denne tiden?
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 jeg er i uke 19 og så bare tjukkere ut helt til magen plutselig bare poppet ut i påsken.er ikke så oppblåst lengre,men har også "høy" mage:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 viss du lurer an du gå inn på profilen min å se:)
Chezka Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Ojj, grysom - det var en flott mage, men myyye større en min da (jeg har termin 28. aug). Gleder meg til å få en slik skikkelig gravidemage :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 tusn takk:) ja magen kom kjempe raskt hos meg<3 er vist veldig inndividuelt når dn kommer..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Bilder av den på profilen min:)
Yesss Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er i uke 18 nå og det høres veldig kjent ut det du beskriver, med at det føles ut som involler blir presset oppover slik at magen blir veldig høy. Er littegranne flesk her også men ikke så mye.
Snødronningen Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Jepp. Har termin 22. august. Mim mage poppet ut rundt påske. Har mage fra puppene og ned. Ikke i tvil om at det er noe der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå