Gå til innhold

Tisset på meg... Eller ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var kjempekvalm i går kveld, å rett etter Lost var det rett inn på do å kaste opp alt som var. Det trykte på så grusomt, at mens jeg spydde, kom det ut væske fra andre enden. Jeg klarte ikke å kosentrere meg om å spy å kjenne etter om jeg bare tissa på meg eller hva det var. Nå sitter jeg jo selvfølgelig å er litt engstelig for om det kanskje var fostervann. Det var ikke mye, men nok til at trusa ble våt, å en bitteliten dam på gulvet. Prøvde å lukte, men luktesansen min er elendig. Hva gjør jeg nå ? Sitter jo å prøver å tenke at jeg jeg sikker bare tissa på meg, men det har liksom ikke skjedd før :( Er 15-16 uker på vei foressten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæra lever sin egen verden nå om dagen og det er godt mulig at du tisset på deg da trykket på blære ble for stort.

Skrevet

Tips: Kniiiiip! Knipeøvelser for å unngå urinlekkasje senere i graviditeten er kjempeviktig. Start alt nå. Jeg begynte for flere uker siden. Står om øvelsene du kan gjøre under "fra uke til uke" her på BIM. Sjekk uke 25 :-)

Skrevet

kjente meg igjen her,samme skjedde meg når spyinga var på det verste:Penig med de andre,det hjelper å gjøre knipeøvelser:)slik har jeg lært det:knip,tell til 4,knip hardere,slapp av på 8,slapp av i 8 sek og fortsett:)

Skrevet

Oppdaget første gang at blæren er litt lite samarbeidsvillig på spinning for noen uker siden da jeg skulle gå fra sittende til stående midt i et tråkk. Fra da av har jeg reist meg MEGET sakte og forsiktig når jeg spinner :-)

Stemmer for øvrig i: knip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...