Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Var kjempekvalm i går kveld, å rett etter Lost var det rett inn på do å kaste opp alt som var. Det trykte på så grusomt, at mens jeg spydde, kom det ut væske fra andre enden. Jeg klarte ikke å kosentrere meg om å spy å kjenne etter om jeg bare tissa på meg eller hva det var. Nå sitter jeg jo selvfølgelig å er litt engstelig for om det kanskje var fostervann. Det var ikke mye, men nok til at trusa ble våt, å en bitteliten dam på gulvet. Prøvde å lukte, men luktesansen min er elendig. Hva gjør jeg nå ? Sitter jo å prøver å tenke at jeg jeg sikker bare tissa på meg, men det har liksom ikke skjedd før Er 15-16 uker på vei foressten..
Mamma`n til Trym Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Blæra lever sin egen verden nå om dagen og det er godt mulig at du tisset på deg da trykket på blære ble for stort.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Tips: Kniiiiip! Knipeøvelser for å unngå urinlekkasje senere i graviditeten er kjempeviktig. Start alt nå. Jeg begynte for flere uker siden. Står om øvelsene du kan gjøre under "fra uke til uke" her på BIM. Sjekk uke 25 :-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 kjente meg igjen her,samme skjedde meg når spyinga var på det verste:Penig med de andre,det hjelper å gjøre knipeøvelser:)slik har jeg lært det:knip,tell til 4,knip hardere,slapp av på 8,slapp av i 8 sek og fortsett:)
Berta_78 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Oppdaget første gang at blæren er litt lite samarbeidsvillig på spinning for noen uker siden da jeg skulle gå fra sittende til stående midt i et tråkk. Fra da av har jeg reist meg MEGET sakte og forsiktig når jeg spinner :-) Stemmer for øvrig i: knip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå