Gå til innhold

Kan noen komme med sin mening???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli litt stresset nå,2 uker til keisersnitt,og vi finner ikke et passende navn til vår datter...De som er aktuelle nå er: Emma, Sara, Maja, Mille... Men kom gjerne med forslag:) sitter helt fast her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg hadde garantert valgt Emma ut fra dine forslag:) Det er nydelig... Ellers synes jeg Emilia er veldig fint:)

Skrevet

Med mindre du vil at babyen skal hete det samme som alle andre barn hadde jeg luka ut Emma og Sara.. Syns de andre navnene var fine=)

Skrevet

faktisk så står emilia høyt på min manns ønskeliste:) er et fint navn.. dette er vanskelig asså!!

Skrevet

Jeg liker alle navnene, men emma og sara er veldig poppis, så jeg tror jeg hadde gått for Maja eller Mille:-)

Skrevet

Ser du liker korte navn, min jenter heter juna og kaja. Kanskje du liker en av de? :-)

Skrevet

Hvis jeg hadde fått jente, hadde hun hett Emilie.

Men det ser ikke ut som vi klarer det gitt.. gutt nr 2 nå... ;)

Skrevet

Kaya er nydelig,men kjenner flere som heter det..Juna har jeg aldri hørt men krasjer nok litt med navnet til sønnen min som er Jonah:) Men fortsett gjerne å kom med forslag:)

Skrevet

min datter heter emma - og jeg syns det er veldig fint. Vet ikke om noen andre som heter det - selv om de sier at det er så mange ;)

Ellers syns jeg også Ella er søtt.

Men det er ikke lett - aner ikke hva vi skal kalle den nye babyen heller...

Lykke til med navnevalget!

Skrevet

Maja:) kjempefint navn

Skrevet

Emilie er fint,men mange som heter det her vi bor.. har selv 2 gutter jeg,kjempekos det:) men kos med ei lita jente til slutt oxo:)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jag tycker Maja var veldigt fint...

sen gillar jag:

Moa

Tilia

Wilma

Amalia

Lykke

Tindra (populært i sverige)

Ebba

Tuva

har massor av fler=)

med disse er litt anarledes syns jeg=)

Skrevet

Syntes det er så mange fine jente navn jeg:

Erle

Olivia

Hanna

Elise

Skrevet

Hehe, blir nesten mer forvirra av alle disse fine navna som dukker opp:) jentenavn er vanskelig!!

Skrevet

Maja! Sara og Emma er også fine navn, men aaaaaltfor poppis.

Skrevet

Hva med Emmelin(e) i stedet for Emma =)? Litt annen vri og ett nydelig navn synes jeg!

Skrevet

Av korte navn så synes jeg June er fint navn og Amalie er også et fint navn. Anita har alltid vært et favoritt navn for meg.Vanselig å komme med forslag til folk en ikke kjenner,men du har jo fått noen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...