Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei Jeg passerte selv uke 34 i går, og har så langt jobbet fult frem til nå. Var med legen i går og ble sykmeldt 40% frem til jeg går ut i permisjon 18 april. Kjenner at kroppen begynner å si i fra om at det begynner å bli nok jobbing, jobber forøvrig i barnehage og det skjer noe hele tiden, får aldri tid til å slappe av. Greit med 2 dager fri i uka nå ja.. Hvordan står det til med dere andre??
april08baby Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er 36 uker på vei.. har vært sykemeldt i flere måneder nå. Sliter med bekkenløsnings smerter...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Så flink du har vært da! Jeg har vært 25 % sykemeldt siden uke 26. 100 % sykemeldt pga magevirus og skikkelig runde med kvalme, diare og oppkast nå i to uker (uke 28-30). Legen (og sjefen min på jobb) mener jeg bør ha 50 % sykemelding frem til permisjonen, da jeg har vært så skrall.. Ikke noe godt å gå sånn og hangle, så regner med vi lander på det. Kommer da til å jobbe 3 dager den ene uka og 2 dager den andre uka. Har kvinnelig sjef som vil at jeg skal ha igjen litt overskudd til babyen kommer, syns det er hyggelig tenkt jeg. Og merker jo at jeg egentlig er enig med henne. Men det er en uvant tankegang for meg...er vant til å gå og gå og gå til det butter...men det er jo ikke så lurt nå, bedre å trappe ned litt på forhånd, og gå helt ut )
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Så heldig du er da, HI!! Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet i tillegg til seks mnd før, jeg :-(. Det er p.g.a andre ting enn svangerskapsplager, da og jeg er sååååååååååå lei av å bare gå hjemme!
Dizzie_mortil3 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Er i permisjon nå, men ikke sykmeldt i det hele tatt i svangerskapet. Ikke fordi jeg ikke har hatt plager, men fordi jeg ikke har ønsket det og dessuten har hatt en stillesittende jobb som har vært mulig å kombinere med de plagene jeg har hatt.
Nætte;mortil2 Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Bekkenet begynte å krangle allerede i uke 7, men var på jobb delvis sykemeldt og tilrettelagt ut februar.. Da var det stopp.. Er så vondt at slik som i dag så sliter jeg med bare å komme meg opp og ned fra do.. Så har vært 100% sykemeldt en måned og blir det frem til permisjonen..
*H* Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 japp, vært delvis sykmeldt (har 2 jobber i satssentre, 75% på den ene, 90%-100% på den andre, pga ulike oppgaver..) siden uke 22, siden jeg da begynte å få BL. er nå uke 37+5, har 2 sykkeltimer igjen før permisjon. skal bli godt med permisjon, men å kun ha 2 sykkeltimer i uka har ikke vært no stress, så kommer til å bli raaart å ikke ha dem mer. ellers studerer jeg fulltid i tillegg da, så hadde IKKE klart å holde på tempoet jeg hadde før graviditieten.. skjønner ikke at jeg holdt til uke 22 engang. hatt mye kynnere fra veldig tidlig av, og stressymptomer, så godt jeg fikk roet ned. nå har jeg det veldig bra Permisjon på mandag!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Uke 30, og sykemeldt 100% en mnd. Tilbake til legen for ny vurdering da.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er 100% sykmeldt pga bekkenløsning, har vært det siden januar. Blir sykmeldt ut svangerskapet.. Er forresten i uke 34 nå
Slæsh84 Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Eg e i uke 32 nå,har termin 23mai,har vært 100%sykemeldt si nyttår pga bekkenløsing. Kjempe lei av å gå hjemme. Blir sykemeldt helt ut...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Nei, er i uke 36+5, og har en dag igjen på jobb før permisjonen begynner. Har jobbet fullt og vel så det hele tiden. Ikke hatt en eneste dag borte fra jobb for hele svangerskapet! FOrnøyd. Kunne jobbet frem til fødsel for den del, men er glad for noen dager fri nå. Håper jeg ikke får tre uker før tiden. Satser på to uker fri først.
Guttemamma75 Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har vært sykemeldt 50% siden før jul, og nå ( i dag faktisk!!) har jeg gått ut i 100% sm.. Er plaget med bekkenløsning, vond rygg og søvnvansker så nå skal det bli deilig å få sove hver morgen... Er 29 +2.. Regner med å bli sykemeldt resten av svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå