Gå til innhold

Tips om GOD krem til tørr barnehud?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa vår har så tørr hud på leggene...

å natusan kremene suuuuer,har brukt opp calendula cremen fra sunnkost... vil gjerne prøve noe annet..noen med tips til en god,drøy og veldig fuktgivende krem som ikke er for fet? (trekker fort inn i huden)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A-DERMA Exomega. Står Atopic skin på den. Jenta mi har mye tørr hud på hender, hake og kinn. Fungerer topp:)

Skrevet

aderma sverger jeg til... snuppas atopiske plager holdes i sjakk med exomega kremen og ei fantastisk olje!!=)

Skrevet

Vil anbefale A-creme jeg også. Får det på apoteket og hos Vita. Den koster litt da men er verdt det.

Vesla vår hadde skikkelig tørr hud på leggene hun også men nå er hun helt fin :)

Skrevet

Aderna Exomega er helt suveren :)

Skrevet

Da skal jeg anbefalle Baby Sebamed (eller no sånt). Kjøpes ihvertfall på Apotek1. Eneste som duger til mine barn.

Skrevet

vil helst ha en creme jeg ikke trenger å smøre på hverdag...noen av disse som gjør huden myk for ett par dager avgangen?

Skrevet

Jepp, den jeg sa gjør nettopp det. Så sant du ikke bader baby hver dag da... Jeg smører snuppa mi kun etter hvert bad og det holder. Fordelen med denne er at den er lett og trekker fort inn. Blir liksom ikke så tykk slik som A-crem er.

Skrevet

A-derma er super. Fikk anbefalt den her inne og den fungerer veldig fint på gutten min. Den er på tilbud på apotek1 nå:)

Skrevet

tusen takk:)

Skrevet

jeg og synes sebamed er den som fungerer best på gutten min... har prøvd de andre og, men stellekremen til sebamed fungerer best for han... :o)

Skrevet

A-creme er veldig bra, men den er basert på peanøttolje, så man bør sjekke at barnet ikke er allergisk mot det. Aderma er kjempe så kom jeg jo ikke på den andre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...