♥Cherrypie♥ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Snuppa vår har så tørr hud på leggene... å natusan kremene suuuuer,har brukt opp calendula cremen fra sunnkost... vil gjerne prøve noe annet..noen med tips til en god,drøy og veldig fuktgivende krem som ikke er for fet? (trekker fort inn i huden)?
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 A-DERMA Exomega. Står Atopic skin på den. Jenta mi har mye tørr hud på hender, hake og kinn. Fungerer topp:)
balsam Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 aderma sverger jeg til... snuppas atopiske plager holdes i sjakk med exomega kremen og ei fantastisk olje!!=)
Octopus Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Vil anbefale A-creme jeg også. Får det på apoteket og hos Vita. Den koster litt da men er verdt det. Vesla vår hadde skikkelig tørr hud på leggene hun også men nå er hun helt fin
Zitro Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Da skal jeg anbefalle Baby Sebamed (eller no sånt). Kjøpes ihvertfall på Apotek1. Eneste som duger til mine barn.
♥Cherrypie♥ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2008 vil helst ha en creme jeg ikke trenger å smøre på hverdag...noen av disse som gjør huden myk for ett par dager avgangen?
Zitro Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jepp, den jeg sa gjør nettopp det. Så sant du ikke bader baby hver dag da... Jeg smører snuppa mi kun etter hvert bad og det holder. Fordelen med denne er at den er lett og trekker fort inn. Blir liksom ikke så tykk slik som A-crem er.
alvis Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 A-derma er super. Fikk anbefalt den her inne og den fungerer veldig fint på gutten min. Den er på tilbud på apotek1 nå
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 jeg og synes sebamed er den som fungerer best på gutten min... har prøvd de andre og, men stellekremen til sebamed fungerer best for han... )
skorpionfruen Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 A-creme er veldig bra, men den er basert på peanøttolje, så man bør sjekke at barnet ikke er allergisk mot det. Aderma er kjempe så kom jeg jo ikke på den andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå