~hope~ i 7.himmel Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Ammer der iløpet av natten/morgenen enda?Og sover babyen natten gjennom? Lillemor her våkner enda to-tre ganger iløpet av natten.Så fort jeg går og legger henne ned i senga si igjen og brer over henne,så sovner hun.Men våkner likevel hver natt flere ganger og står og gråter.Hun er jo så stor nå,så jeg syns det begynne rå bli på tide at vi får sove natten igjennom.
Stolt mamma for første gang Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 min som snart er 10 mnd legger seg klokken syv ca. men tror jeg må legge ham litt tidligere- for han blir fort liggende en halv time å "nynne" (har en egen sovelyd, ikke gråt altså) før han sovner. Så sover ham til ca. 0600. Han må gjerne få smokken en-to ganger i løpet av natta, men sover da greit videre. Det har han nå gjort i ca 3 uker. Da hadde vi nattavenning. Det gikk over ALL forventning. Han ble ammet to ganger hver natt fra han kom til verden, og jeg trodde det ville bli vanskelig. Men første natta så protesterte han en halvtime, tror han ble mest sinna for å bli tilbudt vann. Pappa'en var hos ham hele tiden. Den neste natta var det bare 10 min. Den tredje så sov han videre bare han fikk smokken....
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Mini er 9,5 mnd og han sover for det meste rundt nå, men ikke alltid. Hender han våkner en gang i 3-4-5 tiden og må roes ned og så våkner han av og til 1-2 gange rpå kvelden, men da holder det å bare går rett inn og stryke over han. Han har ikke fått melk på natten siden han var 6 mnd. Desverre våkner han tidlig da, sover fra ca klokkken 19.30 til klokken 6.00.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Bør vel legge til at vi kan telle på våres to hender antall ganger eldste sov hele natten frem til han var 3,5 år!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Min er 11,5 mnd og sover fra 19-05.30. Han sovner ganske fort av seg selv. Våkner en gang i løpet av natten, men får da smokken. Han våkner dessverre litt tidlig og får da flaske ca 05.30-06.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå