Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at jeg på tir begynte på min 12 uke.Håper alt vil gå bra..Var på Ul når 9 fullgåtte uker..Alt virket ok..Andre med termin rundt 16 okt?Lykke til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 17. oktober ;)

Skrevet

Jeg har termin 19. oktober, begynner på tolvte uke på lørdag. Som deg var jeg på UL da jeg var 8+6, så vi er i samme båt, vil jeg si. :) Man må jo bare krysse fingrene og satse på at at alt fortsatt er bra!

Skrevet

Termin 14 okt, og har vært på to UL, og alt bare bra med babyen =) Skal på ny UL 8 april, og den blir spennende =D

 

Lykke til alle sammen!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...