venter nr 2 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Tenk at jeg på tir begynte på min 12 uke.Håper alt vil gå bra..Var på Ul når 9 fullgåtte uker..Alt virket ok..Andre med termin rundt 16 okt?Lykke til!!!
AO3 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har termin 19. oktober, begynner på tolvte uke på lørdag. Som deg var jeg på UL da jeg var 8+6, så vi er i samme båt, vil jeg si. Man må jo bare krysse fingrene og satse på at at alt fortsatt er bra!
KaWi Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Termin 14 okt, og har vært på to UL, og alt bare bra med babyen =) Skal på ny UL 8 april, og den blir spennende =D Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå