Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har abonnement hos Tele 2 på mobilen min, fikk en sms om at en faktura var forfalt og at om den ikke var betalt innen så så mange dager så fikk jeg en purring i posten. Ikke kommer det noen purring og i mellomtiden kommer det en ny faktura og jeg kommer selvsagt på at den forrige fakturaen fikk jeg sms varsel om at den hadde fortalt. Betaler den og dager etterpå er mobilen stengt! Ringer tele 2 og klager, dette hjelper ikke, imens ser jeg over innbetalinger jeg har gjort til dem den siste tiden og da har jeg faktisk betalt den ene fakturaen hele 2 ganger ved en feil! Hun jeg snakker med hos tele 2 påstår først at jeg ikke har gjort dette, da sier jeg at jeg må kontakte banken og få dem til og bekrefte at samme faktura er betalt 2 ganger, omsider finner damen i telefonen dette også ut. Spør da hvorfor telefonen er sperret, får til svar at joda 33.29 kroner er fremdeles utestående! Herregud er det mulig? Stenge mobilen fordi at under en 50 lapp er utestående! Og i tillegg kommer gjennåpningsgebyr på 250 kroner! Dette er helt sykt, aldri mer tele 2 etter denne hendelsen, de 33.29 kronene kunne de vel ha lagt til neste faktura?? Flere som har problemer med tele2?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 jepp, hatt masse stress med tele2 og fakturaer som har blitt betalt som de mener ikke er betalt osv....(fikk da ordna det til slutt, men for et stress da) nå er det aldri mer tele2 !! møkkaselskap
petite fleur Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 En venninne av meg skulle få internett via tele2, det klarte de å bruke over 2 måneder på å fikse. Masse fram og tilbake og styr og ordnings.....Hun måtte bli skikkelig forbannet og sa hun droppa hele greia, da kom de senere samme dag og installerte.
Neverstill Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 jeg bestilte adsl hos tele2 jeg. også tok det et par uker, vi fikk brev av de om at alt var i orden og montør skulle komme den 27 februar, så dagen før de skulle komme fikk vi en tekst melding om at de desverre ikke kunne levere i mitt område likevel (lysaker, bærum). vi ringte de og fikk beskjed om at sentralen er full, så vi måtte prøve å bestille igjen en annen gang.. men her kommer den frekke delen..... 2 uker etter får vi regning på 1000 kr for brudd på bindingstiden!!!!!! fordi de ikke klarer å levere.så skal vi betale brudd på bindingstiden?? jeg har da aldri bindt meg til noe heller og de opplyste heller ikke om at det var noe bindingstid. jeg nektet selvfølgelig å betale, og slapp det etter mye om og men.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hehe, ja her blir det aldri mer tele2 Vi hadde alt hos dem, mobiler, internett, hustelefon. Så i fjor etter en storm, datt hele telefonlinjen ned, altså den ledningen som går inn til huset lå i veien. Etter mye om og men, fikk vi tak i en konsulent hos tele2. Ja, han skulle ordne dette.... Etter to dager purret vi på, og igjen skulle de fikse det med en gang. Vi kontakta selv Relacom eller hva de nå heter, men de kunne ikke hjelpe oss, det måtte komme fra selskapet. Og han kunne fortelle at tele2 lå sist på prioriteringslista, telenorreprasjoner kom først. Etter tre dager får vi en melding fra tele2, om at nå hadde de sjekket linjen, og det var ikke noe galt med den. Vennligst sjekk dine telefonapparat! Hallo? Linjen ligger i veien, revet ut av veggen, for svarte! Da ble de faktisk litt flau, men det var litt i seineste laget. Har flytta alle abonement derfra..
Tia med 2 ♀ Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 jeg har ikke hatt problemer med tele 2. Men når jeg hadde netcom fikk jeg bare plutselig telefonen stengt en dag. Ingen purringer eller noe og regningene var betalt. Ringte dem og joda allt var registrert betalt ho dem , ingenting utestående. Så de åpnet jo telefonen igjen. Neste regning hadde de ført opp gjenåpningsgebyr. Hello det var faktisk ikke min feil at de hadde stengt telefonen. Kontaktet dem igjen , men joda telefonen hadde vært stengt så jeg måtte betale dette gebyret selv om det hele faktisk var demmes feil. Jeg flytta telefonen til annet selskap samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå