Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Det venstre brystet mitt har kjentes ømt ut i eit par dager. Litt oppe og inn mot armhula. Kan av og til være ubehagelig når eg strekker ut arma, andre ganger kjenner eg ingenting. Minner kanskje litt om en øm muskel. Nokon som veit kva det kan være?
Hildemor fra vest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Ammer du?Kan være tette melkeganger..Hvis ikke er det sikkert som du sier en øm muskel..Med mye løft og bæring av våre søte små er det lett for å bli støl både her og der ;-)
Hildemor fra vest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hvis det vedvarer vil jeg råde deg til å ta kontakt med lege..Synes alle smerter skal tas alvorlig..Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ja, jeg ammer og synes også at det til tider har kommet litt lite melk ut av dette brystet.
Hildemor fra vest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hei igjen..Har du en koselig helsesøster eller fastlege vil jeg annbefale deg å kontakte dem..Ikke godt å gå rundt med smerter;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå