Maddicken Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg vill gjerne stripe håret til konfirmasjon i mai men har hørt at det kan skade barnet..... Men hva gjør alle kjente personer da? Går med grå hår eller veldig utvekst?
MKS mor til 2-tette Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg gjør som jeg pleier, ringer til min tante (som er frisør med egen salong) og farger håret! Det er ikke farlig, bare gi beskjed at du er gravid så de ikke bruker farlige produkter (men de er det heldigvis få av i dag). Kos deg med stripene du .
reekleim *fødeklar* Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg både farger og striper når jeg er gravid. Har aldrig hørt at barnet skal bli skadet av det.(men man trenger jo ikke overdrive frisørbesøken under svangerskapet da) man bør holde seg unna permanent når man er gravid før det kan slå ut helt feil. Håret kan reagere litt rart når vi er gravide! gjør deg litt fin du,
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg og både farger og striper håret nå mens jeg er gravid, men kanskje ikke så ofte som før. Syntes det er godt og kunne freshe seg opp litt mens man er gravid:) Men har ldri hørt at det kan være skadelig for fosteret, og det hadde heller ikke frisøren min...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 bare strip i vei du.. det er ikke farlig... det eneste er at det kan slå ut helt feil som ei over her sa.. men det er sjelden skjer! kos deg, bli fin;)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg går til økologisk frisør, der er det ingen skadelige kjemikalier. Det finnes i Bergen og Oslo, og også noen andre steder tror jeg.
mamma til 2... Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 jeg striper håret.. det går jo ikke ned i hodebunnen.. kjenner masse frisører og ingen av dem sier det er farlig.. så farg i vei:)
Madde/sommergutt:) Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 jeg striper også håret. Bruker foliestriping jeg da, så kommer ikke helt ned i hodebunnen.. Har heller ikke erfaring med at håret reagerer anderledes på fargen under graviditeten enn tidligere.. Så det er bare å farge håret ja... vi trenger litt selvpleie.. greit å kunne føle seg litt ok i graviditeten også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå