Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ikke kuppe hele signeringstråden.. :)

Ja da kan det jo være tryggere å bestille fra den norske nettsiden. Da får du den jo også i løpet av et par dager. Fra USA er det noen som har ventet lenge. Jeg fikk min i løpet av en uke.

Ellers er dette den de fleste har kjøpt:

http://www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html

Du trykker på knappen Add to cart og kommer videre til handlekurven din. Der trykker du på Check out og kommer videre til en side hvor du skal fylle inn informasjon, navn, adresse osv. Trykk på continue. På select payment velger du hvilket kort du skal betale med, f.eks visa. På siste siden fyller du ut navnet som står på kortet (altså ditt navn hvis det er ditt kort) og de andre tingene der (standard for netthandel). Så er du i boks! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du betilt herfra?? men hva er den norske nettadr da??

men jeg har jo ikke peiling på de armrikanske str.. så jeg vet jo ikke hvem jeg bør ha.. Helt grønn på dette jeg..hehe:)

Skrevet

Hvis du vil bestille fra den norske siden så er det rockeringer.no.

Hvis du vil bestille fra USA kan du regne om høyden og vekten din her:

www.convertworld.com/no/

Hvis du f.eks. veier 70 kg og er 170 høy så blir det ca 154 pund og 5,6 feet. Ifølge How to choose the right product guiden på sports-hoop skal du da ha acu hoop 3lb ringen.

Skrevet

oi...kosta jo 600 kr i norge.. er halve prisen i usa da.. hmm, jaja... får se hva det blir til.. For det gir vel ikke samme effekten av å kjøpe en "vanlig" rockering som ikke er buet rundt..??!!

Skrevet

Hvis du tenker på en vanlig fra leketøysbutikken så er det ikke det samme nei! I tillegg til buene på acu hoop'en så er det det at det er vekter i den, så den veier 1-2 kilo ettersom hvilken du bestiller..

Skrevet

står at den koster 26 dollar.. hvor mye er det i norske da... og hva ligger portoen på..?? hehe, mange spm.. men er litt skeptisk til å bestille fra utlandet... men vil jo så gjerne ha en sånn en:)

Skrevet

Igjen så kan du konvertere alt du trenger på convertworld.com...vekt, høyde, valuta.. portoen er på 36 dollar, tilsammen blir det 62 doller og ca 320 norske kroner - og nå er vi sikkert 100 stk her som har bestilt derfra og det har gått bra så tror ikke du trenger være skeptisk... :)

Skrevet

oki.. tusen takk for at du gidder ta deg tid til å svare meg:) Da blir det nok rockering på meg også:)

Skrevet

Hehe - svarer omtrent alle som spør om rockering jeg... :) Lykke til da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...