tre små... Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 hvor får man kjøpt tallerkner osv med barnemotiv på nett? tenker på sånn engangs de har på nille feks.. men lurer på om det fins noe sted på nett de selger slikt og har litt mer utvalg... noen som vet?
amy_de Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 baloon company har godt utvalg, men vet ikke om de har nettbutikk...
tre små... Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 er bare i oslo ser det ut som:( men er vell mest ballonger.. mener jeg har sett en sånn nettbutikk med masse utvalg før.. men finner den ikke igjen...
sabeltann & pinky Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Kanskje noe her? http://www.bursdagsekspressen.no/temaer.htm
tre små... Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 tusen takk for svar!! mulig det er den siden jeg har sett før.. uansett masse fint og ser de har akkurat det jeg lette etter også ser også de har mye på ebay.. så får sjekke begge steder..regner med det er dyrt å sende fra utlandet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå