Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jippi, da starter jeg på den siste uken av 1.tri idag:) Er så glad og spent:) Skal på ul dagen jeg er 15 fullgåtte uker og slår meg nok ikke helt til ro før jeg har sett liv den dagen. (Selv om jeg var på ul 9 uker på vei og så den lille spratle:)) Åh, er så glad for snart å nå en milepæl i svangerskapet:) Måtte bare få det ut:) Håper det står bra til med dere andre også jenter:) Ha en fin fin dag;)
AO3 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hehe, jeg kommer etter på lørdag. Jammen ligger vi ganske likt i løypa.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 gratulere :-) Skikkelig gøy å høre!! :-) Gleder meg kjempe masse når de siste 4 ukene mine er over og jeg kan si det samme :-)))) Kos deg masse!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Så kjekt med svar:) Ja, vi ligger likt i løypa da:) Det er så kjekt å følge hverandre her syns jeg og kunne dele gleder og eventuelle fortvilelser:) Sunnybeach- Ukene kommer til å gå fort selv om det føles som om de snegler seg av gårde:) Kan ikke tro jeg snart er ferdig med 1.tri:)
ChellBell - har født! Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Gratulere! Jeg er en dag bak - så i morgen er jeg 11+0! Jeg klarte ikke vente med ultralyd så lenge som deg, så jeg skal om 2 uker. I morgen skal jeg til legen og ha gynegologisk undersøkelse og da sa hun at hun regnet med at vi kunne klare å høre hjertet til baby. Jeg håper det så indelig for per dags dato har jeg ikke noe form for "bevis" for at det er noe levende der inne :/ Men, jeg går jo ut i fra det da
nina celine Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er like langt som deg. Har ikke vært på UL jeg da, men er kvalm og trøtt,og tar det som et godt tegn. Vi sees vel på sykehuset også vi når den tid kommer.Lykke til videre
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Hehe, vi er flere her som følger hverandre så og si likt:) Ville egentlig også tidligere på ul. Men hun sa at hvis jeg kom da jeg var 15 uker kunne hun prøve tyde kjønn. og vi vil vite:) Så hvis hun ser noe så får jeg se om det stemmer med det som muligens blir sagt på den ordinære ul nesten 4 uker senere:) Så kjekt å muligens høre hjertelyd:) Gleder meg til det:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 hehe, ja hvem vet:)
*tornerose* Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Åh så hærlig :-) Ja det er virkelig en god følelse å tenke på at en snart beveger seg til 2. trimester (og det er jo det mest behagelige trimesteret også, for de fleste vel å merke) ) Jeg er 11 fullgåtte uker i morgen så da er vi bare 1 dag i fra hverandre ) Kjekt å ha noen å følge videre ) *klem*
saga1 Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg henger meg på jeg. 11 uker i går, men det er jo nesten helt likt deg og.... Hurra, nå skal vel alle plager snart forsvinne og "nye" kommer... :-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2008 hehe, kjekt at vi er så mange som hopper over på 2.tri ca samme tid:) Ja, jeg håper jeg snart vil føle meg litt kvikkere. Har nesten ikke vært i aktivitetet i to mnd føler jeg. Er så trøtt:) skal tvinge meg sjøl ut å gå tur og ta øvelsene i svangerskapsboka fra legen etterpå
*Fiona* Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Jeg oxo : ) 11 uker i dag! Gleder meg til å komme over de 12 første ukene, for da er det større sjanse for alt går bra. Var så uheldig ved forrige svangerskap, så håper det går greitt denne gangen : ) Jeg å var på Ul i uke 9, så det var gøy å se hjertet som banket. Har holdt det hemmelig for alle enda, så gleder meg så til å fortelle snart. De på jobben har virket veldig mistenksomme de siste ukene, men jeg har holdt meg : ) Litt spenning må man ha : )
Ludviginne - mamma!! Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er med!!!! Så rart å logge seg inn her og lese om uke 11, og at det er siste uke i 1. trimester. Herlig!!! jeg var på første legekontroll i går, uten at det var den store opplevelsen. Men det blir sikkert noen store opplevelser utover Lykke til alle sammen!!!!
ChellBell - har født! Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Ååååå, jeg vil også ha svangerskapsbok av legen min!! Hvorfor har jeg ikke fått det? Får alle det? :s Men utrolig kult at vi er så mange som er like langt på vei da! Trodde jeg var ensom her inne med termindato i midten av oktober )
lastebil Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 hei!første gang eg har logget meg inn,er 11 uker idag:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. mars 2008 Hei lastebil- velkommen:) Håper d står bra til med deg og at formen er fin:) Chellbell: Ja jeg fikk flere bøker på legekontoret. Men noen av de var fjorårets og d samme stod i den for iår. Bare gå og hent. De skal ha en slik til deg. Tror den heter svangerskapsbok. Er ikke sikker. Ludviginne: kan være jeg leste teksten din feil. Men uke 12 er den siste av 1.tri og ikke uke 11 mener jeg:) Hvis jeg leste riktig at du var i uke 11:) Men ikke lenge igjen uansett:) Mye vi har å sette oss inn i, men spennendes er det:) god helg jenter:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. mars 2008 Ludviginne- så nå i en annen link at du var i uke 12 ja:) Sikkert bare skrivefeil her:) Åh, skal bli så godt hoppe over den magiske grensa:)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er 11+1 i dag. Nå vet omtrent alle i min familie og de nærmeste venninnene det, samt sjefen min. Må si jeg gleder meg til denne uken er over så det kan bli helt offisielt...lurer på hva jeg skal sette som status på facebook den dagen jeg bikker uke 12
Maracuya Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Jeg og! I dag eller muligens i morgen, avhengig av hvordan man regner. Må vente til i morgen for å se 12-tallet på min side her da... Men, tiden begynner endelig å gå! Og det er ikke så hemmelig lenger, gøy :-) Har ikke vært på noen ultralyd, det er ikke før den ordinære i uke 18 så det er jo litt skummelt men jeg har troa på at alt er i orden.
lastebil Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 formen e ganske bra:)va lenge kvalm med mine to første så dette er deilig:) God helg:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. mars 2008 hehe, gralla:) Er det ikke deilig:) Ikke lenge før 2.tri nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå