Gå til innhold

når kommer barnetrygden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

står at den skal komme 31, men jeg pleier alltid å få det en gang før, har litt dårlig råd, så jeg håper den kommer i morra, men husker ikke hvordan det pleier å være hvis utbet dato er på mandag...

noen som vet ell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også dagen før det står den skal komme...så kommer vel i morgen!

Skrevet

Den skal hovedsaklig komme siste dagen i mnd.

MEN, er den siste dagen en lørdag eller søndag, så kommer den inn på fredagen.

31.mars er mandag, så da skal den komme inn da.

Skrevet

pleier du å få det en dag før og ell?

er derfor jeg lurer lissom...

Skrevet

Det står den skal komme på mandag ja..Men jeg får alltid dagen før,så kommer i morgen til meg..Alltid gjort det.

Skrevet

selv når mandag er utbetalingsdag?

hvilken bank har du?

jeg bruker dnbnor...

Skrevet

Ja,har alltid fått på fredag selv om den skal komme på mandag..Jeg har fokus bank..

Noen får alltid før,mens andre ikke gjør det..Kontantstøtta skal komme i morgen,jeg fikk i dag..

Skrevet

apropo kontantstøtte, skal søke nå, datteren min ble 1 år 4 mars, får jeg kontantstøtte for mars og da? eller bare april, sto lissom ikke noe klart der inne...

Skrevet

Du får fra april, det er fra mnd etter barnet fyller et=)

Skrevet

kjipt,hehe, spurte hu som tar tlf på nav og sa at dattern min er født 4 nmars, så sa hu at jeg får fra mars og, men ekke alle som har like peil der...

Skrevet

Den kommer i morgen eller på lørdag. Får den alltid en dag før..Kan komme på lørdag også..Mange sier det ikke skjer overføringer i banken da, men det er bare tull..Har mange ganger fått penger på en lørdag :)

Skrevet

håper det ass!!

har barnefri helg i morgen, så har jeg lånt bort no penger til ei venninne, skulle lissom fått de i forrige uke, men så hakke hu fått penger ennå, kjiper ass.

ekke gøy å være blakk når man har barnefri lissom... :S

Skrevet

vi får krysse fingrene :) men de burde være på konto i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...