Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Tanta kom i går :-(. Eller??? Av ymse grunner mistenker jeg det for en å ha vært en SA. Jeg hadde ikke rukket å ta en gravitest. Er det noen som vet om en test vil vise positivt nå i dag hvis jeg faktisk var gravid og har hatt en SA? Trenger å vite det fordi jeg i så fall nærmer med habituell
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Min viste pos selv med sa.. men den ble svakere og svakere for hver dag..
Tobarnsmamma!!! Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hva gjør at du trodde det var en SA? Spør fordi jeg lurer på om jeg har hatt det samme selv.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Følte meg litt kvalm innimellom pluss trøtt og ømme bryster. Men det er jo utrolig hva det er mulig å innbille seg i håp om graviditet. Jeg har testet meg nå, og det er ikke snev av positiv test, så jeg antar det var en alminnelig mens. Heldigvis får jeg nesten si denne gangen, tross alt bedre enn enda en sa
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hei. Jeg har hatt en sa, jeg blødde mer enn vanlig mens + store blodklumper og hadde store smerter i mage og rygg. Testene var positiv før og like etter sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå