Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Sjekk ut denne. Mange fine magebilder...men får også se det litt mindre attraktive sidene ved graviditet(hva som skjer med kroppen) Men men..noen er stolt av den slappe huden og strekkmerkene..
Mamma`n til Trym Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Det var veldig mange fine bilder Litt skrekk med hun som hadde fått trillinger som hadde sykt mye strekkmerker. Stakkars dame, men det er helt sikkert verdt det. Jeg har ikke hatt noen strekkmerker etter mine to graviditeter og regner ikke med å få det nå heller. "krysser fingre" Jeg likte spesielt godt svart/hvitt bildene. De er så uttrykksfulle.
snart mor til 3 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 jeg er det!! ;-) strekkmerkene ihvertfall...hehe...
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Bryr meg ikke om strekkmerker egentlig...har de både her og der... Bare så lenge huden er stram...uff...slapp hengehud er min skrekk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå