Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde jeg var 8 fullgåtte uker i dag men ble satt fire dager tilbake i går gitt, jeg var på ul på volvat i fredrikstad ... der så vi tydelig at hjertet slo og det var bare 1 der=) det var litt godt å se at det faktisk var liv der! koster jo litt penger men det er det verdt!

venter nå bare på legetime 10 april... og på at denne "hele dagen kvalmen" skal forsvinne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, hvor morsomt da!! :-)) Er sikkert fantastisk å se at det er liv!!! :-)) Jeg skal neste uke når jeg er nesten 9 uker, blir kjempe kos! :-) (håper jeg da)

Å være kvalm er helt jævlig, sliter med det samme selv :-( Nå har jeg begynt med ny taktikk, å aldri blir sulten!! Ser ut til at det funker, for har enda ikke spydd idag :-P

Håper du snart er i tipptopp form og lykke til videre :-)

Skrevet

Å være kvalm HELE dagen er bare pyton! Jeg pleide å tenke for meg selv at jeg hadde gitt HVA SOM HELST for å "bare" ha morgenkvalme!!! For meg ga det seg da jeg var ca 8+3... Det var som å skru av en bryter. Det var helt fantastisk!!! Håper du er like heldig som meg... Da gir det seg snart, vet du. :)

Skrevet

Så arti da! :-D Kjempefint å se at det er et liv der kan jeg tenke meg! Gleder meg til jeg skal på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...