Gå til innhold

Da var jeg hos gyn i går :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt sto bra til med spiren denne gangen.

Livmor og slimhinner hadde vokst akkurat som de skulle og al så visst kjempefint ut :)

Fikk til og med bilder av den lille spira mi :)

Nå er jeg ved godt mot, og har en god følelse for svangerskapet :) :)

Venter ennå litt med turen over til 1.tri, trives så godt her. Hyggelige damer og mye mindre hormoner :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh så fantastiske nyheter!!!:D

Krysser ALT jeg har for at det går bra denne gangen, det fortjener du så veldig:)

Masse masse lykke til!

Skrevet

å så flott!!! håper av hele mitt hjerte at spira sitter der godt fast denne gangen!:-)

masse lykke til!!

Skrevet

Takker damer :) :)

Krysser alt jeg har av fingre og tær for at dere lykkes denne pp ;)

stor klem

Skrevet

27 pp?? Og endelig satt den? Dæven:) Så bra!!! Hva er greia? :) Og hvor langt er du på vei?

Skrevet

ÅÅÅÅÅ det var jammen godt å høre!!!!!!! Lykke til videre og spire: Klor deg skikkelig godt fast!!!!!!!!!

Klem:-)

Skrevet

HVA er det jeg ser?????

Nå ble jeg såååå glad at jeg får gåsehud her..

GRATULERER!!!

Å, dette må gå bra lille venn! Krysser virkelig alt for deg her nå!

Ta godt vare på deg selv nå! Lov å ta litt ekstra hensyn til seg selv når en har slitt så lenge som dere!

*snurrer meg rundt og feirer*

*kosemoseoverdose*

Heier på dere!!

Skrevet

Lara29: Vi har egentlig lykkes veldig mange ganger, men har endt i sa hver gang (rundt 10 stk) så denne gangen får vi håpe det sitter :) Får akupunktur som skal holde spiren på plass.

Er bare 4+2 da :P

Attpåklatt: Takker så masse :) :) :) Har en sinnsykt god følelse denne gangen. Får som overnevnt akupunktur hos Balderklinikken, og er kjempefornøyd :)

Symptomene er her fortsatt, så nå håpes og bes det ;)

Fikk sterk pos. cb test 2 dager før IKM, aldri fått det før jeg :) Ikke sååå pos :)

Hvordan er det med deg da? Lenge siden sist, på tide med oppdatering :P hihi

Skrevet

Hei! Var her inne for 1 år siden og husker deg godt! Måtte bare gratulere!;) Har byttet nick, så du kjenner meg nok ikke igjen. Håper alt går bra denne gangen:) Selv fikk jeg en tulle for 9 mnd siden og håper jo selvfølelig at det skal gå like fort for alle, noe det dessverre ikke gjør;) Ble veldig glad da jeg så at spira satt, og måtte bare få gratulere litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...