Gå til innhold

hei dreamer!ja da har jeg testet igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den var negativ..

jaja...det var jo som forventet men nå er det jo tydelig at tanta er på bærtur og det irriterer meg grønn!!

har fortsatt ingen tegn til tanta og ikke noe særlige menssmerter heller...foreløpig da i allefall:-)

håper iinderlig hu kommer idag altså så ikke denne syklusen blir milelang!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe!!se ser du har skrevet noen innlegg i natt:-)så snill og søt du er!:-)

jeg hadde forestten en blå prikk der den loddrette streken skulle være:-)hehe

Skrevet

Neeeeeeei:´-(

Ååå jeg som hadde så stort tro på at du hadde testet positivt nå!

Men du vet at noen går 2 uker over ikm før de tester positivt, så så lenge det ikke er noen tante på vei så er det håp!:D

Hvis du ikke er gravid så håper jeg at du får tanta snart, så du ikke får så lang syklus. Men krysser fingrene for at du er gravid uansett!:D

Håper prikken er et godt tegn! Hehe.

Sender over masse trøsteklemmer!

Skrevet

ja det var jo litt synd dette kan du si...

men jeg var forberedt nå da då slaget ble ikke så fryktelig stort heldigvis.

fikk bare en bitteliten blåveis nå og ikke knuste tenner som sist gang:-)

hehe

det er faktisk tanta og denne fordømte syklusen hennes som er mest irriterende nå!

jeg som har hatt helt greie sykluser men når jeg begynner å prøve da går den rett vest!!typisk!:-)

ja vi får håpe jeg produserer seeeint hcg:-)

men nå er snart innspurt hos deg da i allefall!:-p gleder meg nå kjenner jeg til du skal teste!! du hadde ikm den 1 april?noen symptomer da?:-)

jeg er foressten spådd gravid i april /mai så det det er kanskje derfor testen er negativ:-p den vil ikke slå ut før i april:-)hehe!

Skrevet

Uff, ikke noe godt med blåveis heller, selv om det er bedre enn utslåtte tenner, hehe. Jeg ble skikkelig lei meg på dine vegne. Håper du produserer hcg sent og tester positivt i april, så kanskje spådommen går i oppfyllelse;) Du vet at hvis du hadde EL for rundt 2 uker siden, noe som er sannsynlig pga EL-testene, så er det jo gode muligheter for at du er gravid. Sånn siden tiden mellom EL og TR skal være ganske konstant;)

Takk for at du gleder meg til jeg skal teste:) Det gjør jeg og, selv om det er skummelt;) Har ikm rundt 31. mars eller 1. april. Men blir nok litt testing før det og siden jeg er så testoman:P Nesten alle har spådd at jeg ikke er gravid nå da:( Bortsett fra en..

Jeg har litt såre brystvorter og stikkinger i puppene. Men så kjennes det ut som jeg holder på å få pms.pupper, og det er ikke noe godt tegn.. Hvordan er det med dine symptomer?

Skrevet

ja jeg ble litt trist men mest på grunn av at syklusen ser ut til å bli litt ustabil nå..

ja vi får satse på at spådommen går i oppfyllelse og at jeg tester positiv i april:-p hvertfall frem til tanta kommer:-)hehe

ja jeg er ganske sikker på når jeg hadde el altså...jeg har pleid å ha el rundt den tiden og jeg fikk positiv el tester også og den ble kjempe positiv den 11 eller 12 og tror ikke detgår ann å få mer positivt svar fra el testene enn det jeg gjorda da.

ja når det gjelder spådom så er det helt tydelig at alle har tatt feil når det gjelder deg;-) hehe

skal krysse alt jeg har for at du er gravid denne gangen altså!! du har ventet lenge nok nå syns jeg:-)

vondt i puppa kan jo være et godt tegn det da!kan hende de blir vondere å vondere å vondere vettu...;-)

akkurat for øyeblikket så har jeg ingen symptomer!

kanskje bittelitt murring men ikke sånn at jeg tenker over det:-)

fortsatt ingen ømme pupper her i gården.

har hatt en del luft i magen men det kan jo fort ha sine årsaker:-)hehe

hatt litt stikninger i magen og puppa men det er vel tanta som sender signaler om at hu er rett rundt hjørnet:-)

men nå må jeg stikke en tur på jobb!:-)blir der ikke så veldig lenge da så jeg er vel på plass om noen timer men har det litt travelt nå så nå må jeg løpe!:-)hehe

Skrevet

Det høres jo utroolig ut som at du er gravid!!:D

Jeg har så lyst til at du skal være det!!;P Skikkelig irriterende at du testet negativt! Men siden det nesten er garantert at du hadde EL, så er det kjempestor sjans for at du er gravid hvis du går over 18 dager etter EL uten å få TR. Så hååper at tanta di holder seg borte fordi du er gravid, og at hu ikke lager no sykluskrøll hos deg!

Tusen takk for at du krysser og håper for meg!:) Jeg har så blandede følelser. I det ene øyeblikket tror jeg at jeg er gravid, mens i det andre er jeg helt sikker på at jeg ikke er det:P

Du får kose deg på jobb;) Håper du får en super dag!!! Ligger vel og sover når du kommer hjem jeg da;P Hehe. Gleder meg til vi snakkes etterpå!

Skrevet

heihei! da er jeg hjemme fra jobb igjen:-)

ja jeg håper virkelig at dette tullet kommer av at jeg er gravid altså, for jeg har fortsatt ingen tante og dette ligner mer og mer sykluskrøll!

hehe! ja jeg kjenner til den følelsen!jeg kan tro jeg er gravid i det ene øyeblikket og i neste så kjennes det ut som at jeg aldri skal oppleve det å bli mor.

men vi blir nok mor på den ene eller andre måten en eller annen gang:-)

håper du sover godt nå da!:-p

venter i spenning på når du skal våkne:-p hehe!

Skrevet

Uff, håper du slipper sykluskrøll. Håååper du er gravid!!:) Det begynner jo nesten å bli merkelig om du ikke er det;P Håper du tester positivt om noen dager, er som sagt noen som bruker laang tid over ikm før den blir positiv. Du kan jo også dra til legen å få blodprøve:)

Vi blir heelt garantert mødre, det er er jeg HELT sikker på:D Håper bare at vi får oppleve det snart:) Du har jo gode muligheter for å være gravid nå!:)

Hehe, var deilig å sove ja;P

Skrevet

ja jeg håper det jeg også av hele mitt hjerte!:-)

men veit du hvor vanlig det er å produsere hcg seint?

hvis det er vanlig så har jeg jo støøre sjans for å være gravid liksom:-)

ja jeg kjenner jeg burde ha lagt meg litt jeg også:-)

sov utrolig dårlig inatt og er stup trøtt og sliten nå.

fikk nok litt for dårlig søvn i natt og lå for det meste å tenkte CB, mensen og graviditet:-)hehe

Skrevet

Tror ikke det er så veldig vanlig, men hører jo stadig om noen, så tror ikke det er helt uvanlig heller;) Ikke det at det var så bra svar, hehe. Men CB sier jo at 99% tester positivt på IKM-dagen:-S Men tror nok ikke det stemmer helt.

Uff, ja ikke rart at du har sovet dårlig i natt. Kanskje du skal ta deg en ettermiddagshvil:) Det er helt forferdelig å sove når man skal teste på morningen!:P

Skrevet

æsj...jaja!:-)får håpe jeg er en disse som er litt uvanlig da:-)hehe

jeg har vært uvanlig på andre ting som sykdommer som andre ikke får så får håpe jeg er det nå også!:-)

"heldigvis" så har jeg ikke fått tester i posten idag så da slipper jeg å tenke på det med å teste i morra:-)hehe

da får jeg kanskje sove:-)

Skrevet

Jaa håper du er litt uvanlig på dette og!!:) Hørtes jo ikke bra ut at du er uvanlig på sykdommer som andre ikke får da:( Håper alt er bra nå!

Hehe, kanskje like greit at du ikke har fått testene:P Jeg sløser alltid bort alle testene jeg har liggende, hihi.

Du får sove godt, så snakkes vi senere:)

Skrevet

hehe!ja når jeg var liten så fikk jeg kreft og når jeg fikk vannkopper så fikk innvendig vannkommer som satte seg på organer å slikt og lå på sykehus.

ingen av disse blir vel å regne som vanlig sykdommer tror jeg:-p hehe

prøvde å sjekke ut på nettet ang innlegget ditt med pms pupper men fant egentlig ikke noe holdbart desverre:-(

men det betyr jo ikke at tanta er på vei for det kan jo hende puppa dine blir vondere og vondere og vonder vettu;-)hehe

føler du at de vondere på en annen måte da?eller er det noe annerledes?

Skrevet

Å herregud, stakkars deg!!!!!:´-( Det høres jo helt forferdelig ut!!!!:(

Men det er nok ikke helt vanlig nei, så satser på at du er litt annerledes når det gjelder utskilling av hcg og;)

Tuusen takk for at du prøvde å sjekke!! Snille deg:)

Føler ikke at de er noe annerledes nei, bortsett fra at jeg har ømme brystvorter, det pleier jeg ikke å ha;) Pluss stikkinger i puppene.

Har du noe vondt i puppene da?

Skrevet

hehe!ja det var jo ikke noe hyggelig men jeg glemte det fort egentlig:-)

men vil jo selfølgelig ikke ha det igjen da!:) hehe

når jeg prøvde å finne ut for deg istad så leste jeg om noen som fikk ømmebrystvorter som symptom på graviditet da!:-)

de hadde ikke pleid å ha det før så for dem så var det et symptom.

alt som er litt uten om det vanlige på pms må man ta som positivt vettu!;-) og stikking er bra!:-)

nei jeg har ikke vondt noen steder akkurat nå jeg.

får litt murring innimellom men forsvinner like fort som det kom og er svake:-)

ikke ømme pupper ennå nei!:-)

mye luft i magen har jeg og livmor tappen er fortsatt høy virker det som. den er ganske likt som den har vært det siste døgnet egentlig:-)

men ellers så kjenner jeg ingen ting.

Skrevet

Nei håper du er ferdig med sykdom for resten av livet! Du har fått mer enn nok!

Jeg har heller ikke pleid å ha ømme brystvorter, så håper det er et symptom;) Var en som svarte meg her nå at hun hadde like smerter i puppene ved graviditet og pms. Uff, er jo egentlig dumt av meg å spekulere sånn, burde jo bare ta det som det kommer;)

Murringene din er jo et supert tegn!:) Kanskje livmora som har begynt så smått å vokse;) Og det er kjempebra at du ikke har ømme pupper og at tappen er høy! Tror du er gravid jeg;) *Håpe håpe*

Skrevet

ja jeg håper det altså!:-)

ja der ser du!:-) kan nok være et godt tegn det der!:-)

har du testet da?:-)

har du andre symptomer?

ja jeg er enig i at det er dumt å spekulere sånn for man blir så sinnsykt skuffa når det viser seg at man blir lurt av kroppen...jeg har bestemt meg for å overse alle ting fra kroppen min nå for jeg blir bare gal i hue av å drive på sånn.blir så sinnsykt skuffa over disse superteite negative testene.men det er jo litt morro å kjenne disse "symptomene"da:-)hehe

ja jeg håper det er livmora som strekker seg altså men tør ikke håpe:-)hehe

har hatt litt stikkinger i musa også kom jeg på...akkurat som støt på en måte, desuten så har jeg veldig tyntflytende utflod, mest blankt med bittelitt hvitt.men om dette er i sjangeren symptomer veit jeg ikke:-)

jeg har jo også hatt litt andre ting men har valgt å overse det for er stygt redd for at det er noen jeg skaper selv!:-p hehe

ja jeg håper jo at jeg er gravid innerst inne men tør ikke håpe:-)hehe

Skrevet

Jeg har ikke testet nei, er bare 8 dager siden EL, så er nok litt tidlig.

Andre symptomer..hmm.. har litt stikkinger i underlivet, kan minne om EL-smerter.

Ja man blir så sinnsykt skuffa når man spekulerer, men det ikke lett å la være. Er nok lurt å overse alle tegn fra kroppen, skulle ønske at jeg og klarte det. Man blir helt gal i hodet ja, hehe. Og må jo være så forvirrende for deg som tester neg. Det virker jo som du er gravid!

Stikkinger i musa og tyntflytende utflod er kjempegodt tegn!! Jeg hadde begge de to tingene da jeg var gravid!!:D Synes du bare virker mer og mer gravid jeg;) Du får få en blodprøve hos legen om du ikke tester pos snart!:)

Hehe, ja noen symptomer er ikke lett å vite om er ekte eller om man skaper selv:P Hehe. Jeg håper masse for deg!!!

Skrevet

åja:-) ja det er vel litt tidlig da kanskje:-)hehe

men rop ut når du skal teste da!

stikkinger er bra! jeg og har hatt el-lignende smerter.jeg hadde også fryktelig vondt i lysken iet par dager, det kjentes ut som om det var vondt innvendig på en måte.det er borte nå da:-)

nei jeg klarer ikke helt å overse tegnene men gjør så godt jeg kan.

men det er jaggu ikke lett!!:-)

er jo kjempe positivt for meg at du hadde dette da du var gravid da!:-p

dette med utfloden og musestikkingen!:-) hehe!

jeg går å later som at det er jeg som skaper alle symptomene jeg:-)

prøver i allefall!:-)

jeg håper masse for deg også!!:-)

rop ut så fort du merker noe ikke er som det skal!:-)

hvis jeg over all forventning er gravid så SKAL jeg ha med deg over altså!:-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre vettu:)

Jeg har også hatt fryktelig vondt i lysken. Åååh håper at det er et godt tegn. Hadde vært så utrolig fantastisk om vi kunne gå over på desemberforumet begge to!!:)

Skal rope ut med en gang jeg vet noe, det må du også:) Er så utrolig spent på dine vegne. Kanskje det er meningen at vi skal teste positivt likt:P Så kanskje vi går over til desemberforumet i begynnelsen av neste uke, håper det!:D

Skrevet

åå! ja jeg håper vondt i lysken er et gått tegn altså!:-)

hadde vi gått over der begge to nesten likt hadde jo vært utolig morsomt altså. det hadde vært supert!:-)

håper av hele mitt hjerte at det skjer!

ja jeg kjenner jeg er litt spent nå jeg også:-p

på begges vegne!!håper så indelig vi er gravide begge to:-)

gleder meg til du skal teste altså!

men nå har jeg planer om å legge meg for jeg er helt ødelagt kjenner jeg:-)vondt i huet har jeg også.

det ble alt for lite søvn i natt altså:-p hehe

men vi snakkes vel sikkert i morra tenker jeg!:-)

Skrevet

hehe jeg ler litt når jeg leser innleggene deres... Dere er søte =) hehe.. Jeg har laget ett nytt forum for jeg ble så forvirret av alle... Sniker meg på dere... Nåfikk jeg lyst å leite etter symptom og teste også hehe... Men jeg må nok vente to uker... Rundt el nå... Har hatt en del utflod idag, ogmurring så lurer på om jeg har el nå,... Så sambo har bare med å komme seg hjem =)

Håper dere tussler innpå, for desember barn er bra (jeg er det!!!) Så kanskje jeg kan komme rett etter med januar barn!! Har dere blitt spådd av mange... Jeg er blitt spådd april og mai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...