Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Greit nok at det ikke er så lett å treffe doskåla og å huske å dra ned og lukke igjen dolokket etter seg. Men er det ingen grenser? Vi kjørte i bil over fjellet. Det er langt. Vi hadde med oss niste. Vi fant en rasteplass med do. Vi hadde tenkt både å benytte og å nyte, men da jeg kom ut fra doen, hadde en annen bil kjørt inn bak oss. Ut av den steg fire menn. Den ene gikk mot doen, de tre andre stilte seg opp fem meter uten- for doen, kneppet opp og slapp det ut rett i glaninga på oss! Jeg skrek til dem: "har dere ikke hjerner, hva tror dere dette huset er til?" Dessverre var fotoapparatet nedpakket, og mannen min hadde ikke lyst til at jeg skulle gå bort og studere utstyret deres nærmere. Men neste gang gjør jeg det, med fotoapparat.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hos menn, er det bare "lillehjernen" som fungerer sånn nogenlunde;-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Skulle gitt mye jeg for å slenge ut utsyret ibland i stedet for å gå på slike doer.....grøsser.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå