MÅNS m/lilleMarius Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Marius ( 10 1/2mnd )brekker seg og kaster opp av 8mnd middagsglass med biter i. Virker som han er skikkelig sensibel mot "biter" i maten. Ikke så lett med brødskiver og annet heller... Andre? Tips? Prøver sakte men sikkkert å venne han til "biter" men det ender som regel med at ALT kommer i retur
Miss-Sixty Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Mini er også litt over 10 mnd og spiser fremdeles 6 mnd glass. Nytter ikke med biter enda, så har desverre ingen tips..
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Spiser minien din brødskivebiter?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja. Begge mine. Eldste ble operert da han var 16 mnd. (Han hadde trangt svelg, + store mandler, polypper osv). Han spiser normalt nå. Lillemor er 10 mnd og klarer også kun finmost mat. Legen sier at det kan være en kombinasjon av trangt svelg og litt "angst" før å kaste opp. Hun spytter rett ut om hun får biter og får vi lurt henne kaster hun opp. De vokser det som regel av seg litt og litt, men tren på å gi bittelitt større klumper i maten sakte men sikkert.. Ta det opp med barnelegen deres og få han undersøkt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 min har altid elsket biter og "voksenmat" men jeg har noen venner som har hatt ditt "problem" det har altid løst seg av seg selv etter vært ;-) tror det ordner seg av seg selv når interessen for hva dere spiser øker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå