Gå til innhold

Samboeren utro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi er sammen enda. Nå isted snakket han med ei jente på msn som ikke har tilknytning til jenta på noen som helst måte, annet enn at de har oppholdt seg sammen på samme stedet. Men jeg får så vondt inni meg, som om alt kommer tilbake igjen. Har tatt det opp med han, men det blir bare krangel ut av det, som om jeg nekter han venner... :(

Er så lei meg.. Det kommer tilbake hele tiden.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han vært utro, så er det eneste som kan ordne opp mellom dere at han legger seg langflat, og er åpenheten og ærligheten sjøl. OG at han tar alle mulige hensyn til deg. Det fortjener du!

Skrevet

Takk.:)

Jeg vet bare ikke hvor mye jeg skal forlange. Er det for mye å forlange at han kutter ut kontakten med den jenta der?? De kjenner hverandre nesten ikke, men han mener at han må få ha kontakt me vennene sine. Men han har da 10andre skikkelige bestevenner. Som jeg ikke har noe imot. Men føler meg utrygg og dessuten kommer minnene frem når navnet på den jenta dukker opp. Da raser verden i 2sek igjen, før jeg må komme meg over sorgen på NY.

:(

Skrevet

Beklager at jeg virker sutrete.. Men det er bare vanskelig..

Skrevet

Utroskap er roten til utrolig mye vondt. Men i øyeblikket tenker man bare på seg selv! Umulig å kreve at noen skal la seg bruke som dørmatte og legge det bak seg.

Skrevet

Fortell han hvordan du har det! Er han bare ute etter å nyte tryggheten hjemme hos deg mens han leker med ilden?

Skrevet

Uff, skjønner deg så godt.

Og skjønner han...... MEN, han har satt seg selv og deg i denne situasjonen selv, og når dere begge valgte å gå videre så må begge 2 jobbe hardt for det.

Du må prøøøøøøve å stole på han igjen etterhvert, og han må respektere det at du ikke greier det over natta. Eller kanskje aldri.

Er selv i din situasjon og vet det er sinnsykt vanskelig. Skal ikke mye til før alt kommer tilbake igjen til en, men man må prøve å ta seg sammen til tider også.

Vi kan ikke holde mennene fanget i bur, selvom vi gjerne skulle gjort det til tider :) hehe...

Du får snakke med han rolig om det, og bare forklare at du får backflash og blir usikker i slike situasjoner. Dette er noe han bør respektere og forstå.

Skrevet

Hvis du velger å bli i forholdet, så bør han legge seg flat en lang stund. Tilliten må jo bygges opp på ny. Han bør ha forståelsen for at du er mistenksom, å gjøre alt for at du skal få tillit til han igjen. Det er han som har gjort noe dumt, ikke du. Still krav!!! Hvis han ikke godtar kravene dine, hiv han på hue og ræva ut.

Skrevet

Selvfølgelig kan du forlange at han kutte kontakten med den jenta. Hvorfor i alle dager skal ha ha kontakt med en han nesten ikke kjenner. Hvis det er viktigere for han å holde kontakt med en han ikke kjenner enn deg, så er han ikke mye å spare på. Still krav sier jeg igjen. Det er hans valg om han velger å følge kravene eller ikke, men det er du som bestemmer hvordan du vil ha det. Hvis han ikke godtar det du sier, så velger han bort deg, enkelt og greit. Det gjelder å være bestemt og vite hva man vil finne seg i og ikke. Stol på magefølelsen, og deg selv. Hvis du føler noe er galt,så er det galt for deg. Det er det som betyr noe. Ikke hva han måtte mene.

Skrevet

Såfremt du ikke har barn med ham er det bare å avslutte forholdet asap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...