Gå til innhold

Hva er det med babyen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han "klage" skriker (ikke kontinuerlig), men gir fra seg et par skrik innimellom, og ellers puster han litt fort og grynter litt. Han virker veldig våken, men samtidig trøtt. Vi har prøvd å legge han i vogna si men der vil han ikke ligge. Han blir sint når jeg legger han til puppen (han spiste for en time siden så han er nok ikke sulten), han har ren bleie og han har tvilsomt noe rap på vei, for da pleier han å gråte.Vi nå også holde han hele tiden eller så begynner han å klage veldig.

Han er 5uker gammel.

Er han rett og slett bare våken? jeg prøvde også å dingle et par leker foran han, men han virket ikke så veldig interessert.. kanskje ikke så rart siden han er så liten, men jeg skjønner ikke hva han vil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var slik innimellom, noen ganger fordi han ville ha fred og sove andre ganger for å ligge å slappe av under babygymmen, men han var litt gamlere da..

du får prøve deg fram, har ingen fasitsvar til deg

Skrevet

Han er ikke litt tett i nesa da? Vesla mi blir fryktelig sint når hun er det, og snøfter litt.. Prøv å dryppe med litt saltvannsdråper?! :)

Skrevet

Jeg tror den er ødelagt og ikke virker som den skal...

Skrevet

Jenta mi på 11 uker ligger litt slik etter en liten stund etter at hun har spist. Jeg forstår det slik at hun "jobber" litt med maten og for å få prompe. Hun vifter med armer og bein og roer seg etter en liten stund.

Skrevet

Høres ut som babyen min. Men jeg aner heller ikke hva hun vil ... dessverre.

Skrevet

hei=) min baby holder og på slik,men det er fordi han er trøtt for han griner i 10-15 min også sovner han som en stein... han er snart 3 mnd gammel...

Skrevet

Gutten min begynte på den måten da han var på samme alder. Var trøtt, men fikk ikke sove og ble sint når jeg la han til brystet. Jeg trodde også at han ikke kunne være sulten siden det var så kort siden han hadde spist, men det viste seg at jeg hadde for lite melk. Og så jeg som hadde trodd at jeg hadde alt for mye... Vi måtte også bære rundt på han hele tiden for at han skulle være rolig. Nå får han mme etter enkelte måltider og er mye mer fornøyd. Det har gjort at jeg får slappe litt mer av og det virker som om min melkeproduksjon har økt noe (men jeg har fortsatt ikke nok).

Skrevet

Min sønn er også 5 uker og på samme måte- virkelig ikke funnet ut av hva det er han vil/ikke vil.

Jeg prøver med mat, rap, bleie, skifte klær....

Ikke enkelt nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...