Gå til innhold

Da var ammingen over!


mams-til-tre

Anbefalte innlegg

Har trappet ned på ammingen nå i 1 mnd, og nå er det slutt! Grunnen til at jeg sluttet var fordi hun ikke lengre var så innteressert i puppen. Må jo si at der er litt deilig at hun ikke er så avhengig av meg lengre. Nå har vi faste rutiner på måltider (sååååå mye enklere å planlegge ). Hun sover jo hele kvelden og natten også. Savner litt den kosen vi hadde, men vi har funnet andre måter å kose på!

 

Så nå kan jeg reise bort en dag med GOD SAMVITTIGHET!!!

 

HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes bra ut syns jeg :-) reis bort med god samvittighet du!!! Her er det ikke noe kutt i amming eller interesse..... Grøt er bånn og flaske likeså (nå har jeg heller ikke gjort så mye for at hun skal ta den) Jeg synes ammingen er helt ok, både på dagen og natten, men når jeg føler det ikke er ok lengre, da er det slutt. Gleder meg litt til å ha fin bh på, og at pappan kan ta litt mer tak og jeg kan dra bort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt deilig ut ja :) Men jeg synes det er så lettvint ennå med ammingen, så jeg tror nok ikke det blir nedtrapping ennå på en stund her, iallefall så lenge han vil ha pupp. Er begynt med grøt om kvelden da, så håper det blir litt bedre på natten snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...