Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Synes magen har forandret seg litt de siste to dagene, men er ikke sikker på om det er ønsketenkning eller hva det er.. Før har baby ofte ligget langt opp mot ribbeina på høyre side, særlig om kvelden.. Men nå virker det som han ligger i en "liten haug" lengre ned, og magen har blitt bredere rundt navlen liksom.. er uke 37 nå, synes det har blitt litt lettere å trekke pusten også... ka du tru ?? Andre som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hvis det er lettere å puste,kan det virke som om babyen har sunket lengere ned. Da kan det vel ikke være lenge igjen;)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 magen min sank i uke 30 , og har ingenting med festing av babyen og gjøre.
Dizzie_mortil3 Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har opplevd det samme, babyen lå høyt oppe under ribbena i uke 33, og en eller annen gang etter det har det blitt bedre plass. Er nå i uke 37 og hodet ligger dypt i bekkenet og er nesten helt festet.
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 det kan han nok ha gjort.. har det sånn eg også.. akkurat vert hos jordmor og han var festet seg:-) er 33+2 no
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 tusen takk for alle svar.. skal til legen nå på kontroll så det blir spennende å høre om det bare er ønsketenkning... om ikke annet har det iallefall blitt mer behagelig å puste, får ta alt det positive man kan
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Første min festet seg i uke 26, og jeg gikk likevell til uke 37(så kan ta lang tid fra festing til fødsel)... Denne gangen festet han /hun seg i uke 27... Er i uke 30 nå.... Mn merket d på samme måte som du sier... Magen sank lixom litt ned...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Har vært litt sånn til meg også, på forrige kontroll i uke 36 lå han nesten helt ned i bekkenet, men ikke festa seg enda.. Men nå har jeg hatt skikkelig nedpress, og det kjennes ut som han er på tur ut noen ganger, så tror kanskje han har festa seg nå, skal til legen i mårra (uke 38)..Magen har i alle fall sunket litt, men jeg er kort i ryggen, så det synes ikke så godt..det har i alle fall blitt "bløtt" øverst på magen under ribbeina- og det bruker å bli slik sier JM nå de har sunket ned i bekkenet og festa seg..
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 var hos lege idag, og joda, baby var festet...hurra!! et lite skritt i riktig retning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå