Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Okei... Nå begynner alt dette med vaksiner og medisinering og gå til hodet på meg... Uvitende lille (dumme) meg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro. Først og fremst vaksinering... Jeg følger vaksinasjonsprogrammet med begge ungene, men begynner jo nå etter hvert og bli meget betenkelig.. Hvis det er så farlig som noen vil frem til, så hvorfor får man ikke noe info om det? Jeg har aldri tenkt på det å avstå fra det som noen mulighet egentlig. Helsevesenet opplyser jo ikke om det!! Også det med medisiner da.. Er alt farlig?? Jeg har valgt ved en anledning og si nei til antidepressiva fordi jeg føler at det er en "lettvint" måte å flykte fra problemene. Og problemene blir jo heller ikke borte av det. DET har jeg sett nok eksempler på. Jeg vil si at jeg er ganske i mot antidepressiva. Men sånn som fysiske plager... Jeg har begynt med tabletter fordi jeg mest sannsynlig har magesår, og blir jo ganske skremt når jeg leser pakningsvedlegget med mulige bivirkninger. Men jeg kan jo ikke la være å ta det for det? Magesår går jo ikke over av seg selv!! Ja, jeg vet jeg er dum, men opplys meg dere kloke kvinner (og menn) ;-)
Sjokoladekaka Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Du må også tenke virkning VS bivrikning; altså har du meir nytte av å ta medisinen og leve med bivirkningane, eller er nytta mindre enn bivirkningane?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå