Gå til innhold

rosiner i matboksen? (park/bhg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ok? er ny i "gamet" og ser at det ikke er alt som er like populært blant ledelsen at man har med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi har det med i matboksen på skulen + ei gulrot:) Men ho har fått beskjed om at det ikkje skal småetast av den utenom maten:)

Skrevet

takk:) vi skal ha med en boks med mat, og en med frukt, så tenkte legge den med frukten siden de får den etter maten. ;)

bare sett her inne at både det ene og det andre ikke er lov...

Skrevet

Bortsett fra at barn ikke bør spise for mye, 50 gram i uken, pga sopp så ser jeg ikke det helt store problemet. Har forståelse for at de som jobber der synes det er litt stress når et barn spiser det andre barn får som godteri. Blir let litt uro. Men det er jo mange som sender med barna mye "rart" som frustrerer mer enn rosiner

Skrevet

Det er jo ikkje alle som er like glad i alle typar frukt og grøn, og då syns eg rosiner er eit godt alternativ:)

Skrevet

I park er de mye mer liberale:) Tror ikke det er så strenge regler i bhg heller.

En bestemmer selv hva barna skal spise, men merker det alt nå at alle vet hvem av barna som har med sjokolademelk/saft og boller sekken. I vår bhg bad de oss om å ikke ta med yoghurt til barna. De betaler for brødmat, og de ble så stress når et eller to av barna fikk noe annet. Der delte de all frukt også.

Skrevet

hun går i park. i går var det en som hadde med vafler så jeg (var med de der hele dagen), og det gikk greit. ble litt uro rundt det bordet da "alle" ville ha, men hun delte med en (og spurte om jeg ville ha hi,hi *søt*), og det roet seg raskt. Ikke noe problem egentlig!

Synes det er greit at de lærer at de ikke alltid kan få alt andre har heller.

En gang jentene mine fikk is i butikken så ble jeg skjelt ut av en mor fordi det var middagstid og midt i uken og hennes barn laget et helvete der fordi de også ville ha is da de så mine fikk... hjelpe meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...