(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 hva var bloggen din igjen..prøvde å finne deg for å legge deg til som venn, men fant deg ikke igjen. det var på blogg.no sant?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 ja, fant det ut i går.. greide ikke finne deg som venn så la deg bare til under lenker.
LizzyG Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ok, får legge deg til som en link også da:) Men hvordan får jeg til å få alle bloggene mine under hverandre, og ikke at de kommer på forskjellig sider?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 om du går på forside din så ligger alle der... det er bare når du går inn på ett og ett innlegg at du bare ser et innlegg tror jeg... *klør seg i hodet*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 joda, alle dine ligger etter hverandre på forside... Men ser ikke alt hva som står i de da, om de er lange.. da må man liksom trykke seg inn på les hele innlegget eller noe.. tror jeg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 eller nej, hele innlegget ligger der. så det på min egen side nå..selv de med mange bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå