lego Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Noen har som vokser vekk alt nedentil? Har lyst til å bestille meg en time, men jeg er usikker på om jeg tør rett og slett... Hvor vondt gjør det? Eller smerten er egentlig ikke det værste, det går over... Er mer skeptisk til å "blotte" meg for en fremmed... Det er jo ganske intimt... Fant ett sted her i byen som tar 550 kr. Synes ikke det var så dyrt... Men jeg ANER IKKE hva noe sant ligger på i pris jeg da... Noen som vil dele noen erfaringer med meg...?
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Har gjort det, men aner ikke noe om prisene i Norge. Høres ikke ille ut. Mange tar leggene samtidig. Ikke spesielt koselig, og jeg var vel ikke helt klar over at de skulle ribbe høna helt:) Synes ikke det er pent heller da. Ser rart ut og jeg følte meg som en liten jente, men det er meg:) Mannen min lo og lo...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Koster vel rundt 400 kr og nej, det gjør ikke så vondt. Det vondeste er mitt oppå berget! hehe. Det er ikke flaut heller, de som gjør det har gjort det 1000 ganger før og småprater om vær og vind mens de forteller deg hvordan du skal ligge eller hvordan de skal stramme huden.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja, har gjort det. Jeg syns det gjør forferdelig vondt, for å være ærlig. Men det er verdt det, i lengden. De første gangene vil det vokse ut forskjellig fordi noen av håra blir slitt av under voksingen. Men gjør du det jevnlig vil de til slutt bli tatt med roten alle sammen. Her koster det 500. Å blotte seg tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Det er så vanlig for dem, og man får på "papir"engangs-string. Ihvertfall her gjør man det. Noen må opp i doggy'n hvis de har hår bak også.. da hadde jeg vel heller grua meg endel mer. Men de er vant til det meste i det yrket:)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 he, he...må le litt nå. Dama ved siden av meg måtte opp på alle fire. Jeg har alltid lurt på hva i alle verdens dager de gjorde på
Kirsebæra Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Er det derfor en del lar det være en stripe igjen midt på venusberget? fordi det er mest vondt der? hva med ''resten'' av venusberget da? er det like vondt der?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 nej, det er en brasiliansk som lar en stripe være igjen.. en hollywood er alt. tror nok det bare er en fashion-statment jeg da.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå