Truseprinsesse Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Her var det ikke spesielt mange jeg kjente igjen gitt. Og godt er nå det. Lenge siden jeg har vært her nå. De fleste av dere husker vel ikke hvem jeg er engang. Gratulerer til alle som har blitt gravide!!!
Babyønske �� Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg husker deg :-). Og jeg er her dessverre enda. Ikke sikkert du husker meg da, men har vært her en stund nå. Ser ut til at jeg blir å finne her en stund framover også, mistenker jeg får uønsket besøk i løpet av få dager:-( Har du pause som prøver eller bare pause herfra?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hei snuppa:) Uvant å se deg her, hihi. Meg blir du nok ikke kvitt så lett verken på bv eller her:P
Truseprinsesse Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Joda, jeg husker deg! Så kjipt at du er her enda. Når er det du har ikm? Vi har hatt pause i to måneder nå pga at det ikke klaffer bra med eksamenene mine å ha termin så sent på året. Så nå venter jeg på tanta som skal komme 8.april og så er det pån igjen med prøving. Ingen symptomer på graviditet?
Truseprinsesse Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Og godt er det! Men du forsvinner over på 1.trimester om bare noen dager. Det vet jeg!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ååh snuppa, så snill du er! Håper du har rett! Du forsvinner jo om en måneds tid, så da kan ikke jeg henge igjen;)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg husker deg Er gravid nå, men venter litt med å traske over til 1 tri... blir jo bare kjappe returer, så tenkte å spare de for hade bra innlegg Alt bra med deg? Prøver fortsatt? klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Hei hei:-) Jeg kjenner deg igjen. Har lurt på åssen det går med deg?
lana<3 Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Hei truseprinsesse, har vært folk som har spurt etter deg..hvor ble du av egentlig?? Jeg er fremdeles gravid og alt står bra til....Trodde kanskje du ble lei av bim eller no??Hvordan har det gått med prøvingen??
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Jeg husker deg Jeg tok også en pause, men universet ville det annerledes og jeg måtte plustelig flytte over på 1.trimester....Er 5-6 uker på vei nå *
Babyønske �� Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har ikm en gang mellom i går og søndag. Uregelmessig syklus på alt fra 26-30 dager siste månedene. 30 dager og normal syklus forrige mnd. Men nå begynte jeg å spotte på tirsdag, og nå på dag 27 har jeg mistenkelig likt menssmerter, så antar mensen er på plass i løpet av kvelden:-(. Men i dag bestilte jeg meg legetime til begynnelsen av mai, regner med jeg er over i 12 pp da, og da er det på høy tid å begynne utredning. Det aller siste jeg vil egentlig, men skjer det ikke naturlig får man bare gjøre det man kan. Håper å få henvisning til en gynekolog jeg har hørt skal være dyktig. Lykke til med videre prøving til deg :-)
Truseprinsesse Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2008 Har hatt litt forskjellige sykluslengder jeg også. Ikke greit å vite alltid. Har du brukt el-tester eller? Eller temper du? Så kjipt at du tror tanta kommer. Den er ikke hyggelig å ha på besøk. Men kanskje du slapper av mer med prøvingen nå når du har bestilt time og vips så er du gravid. Har hørt mange sånne historier. Uansett så er det jo flott at du snart kan utredes og kanskje får du utskrevet pergo eller noe sånt? Håper at det går snart hvertfall!
Truseprinsesse Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2008 Wow. Gratulerer så mye, lioevr27pp! Dette fortjente du virkelig!! Håper alt går fint og flott og at du snart får en liten mage. Når har du termin? Alt er bra med meg vettu. Har tatt pause i to måneder, så starter vi opp igjen når jeg har fått tanta..
Truseprinsesse Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. mars 2008 Tryne_15pp, du skal da ikke være her!! Er det første forsøk med IVF? Har du en god følelse?
Truseprinsesse Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. mars 2008 kei27, det er bra med meg! Hvordan går det med deg?
Truseprinsesse Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. mars 2008 M-79, når har du ikm? Hvordan går det med deg? Her går det fint. Har tatt litt pause fra prøvingen.
Truseprinsesse Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 27. mars 2008 lailaelin, hvor langt er du på vei nå? Jeg har vært en del på babyverden og glemte BIM litt egentlig. Har hatt to måneders pause fra prøvingen pga det ikke passet med skolen, men begynner med prøvingen i april igjen.. Håper jeg blir gravid da!
Truseprinsesse Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer så mye med en liten spire i magen din da!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Til truseprinsesse jeg er i gang med første ja, skal ha uttak 21.april, så nå tar jeg en hel del medisiner. Jeg har ikke noe god følelse i det hele tatt. Her er oppdateringen jeg skrev da jeg hadde snakket med de i slutten av februar "ja, hvor skal jeg begynne? jeg trodde jeg skulle være glad for å være i gang, men det er jeg ikke. grunnen er vel rett og slett at det var mye negativt som ble sagt om min tilstand der nede. jeg er langt fra opptimistisk for å si det sånn. Det hele begynnt med at vi fikk vite at vi har 1-3% kjangs for å klare det selv. ikke så veldig oppløftende når man da vet at vi har like dårlig kjangs for å bli gravid som de som bruker kondom. Så ja, ikke særlig kjekkt. Han sjekket eggstokkene mine for å se hvor mange egg jeg hadde. Hva skal man si, resultatet var ELENDIG. jenter på min alder har vanligvis 20 egg på hver side pr. syklus, jeg hadde 4 egg på en side og 6 på en annen side. Altså, jeg har ikke mange egg å ta av i forhold til IVF en gang. han forklarte meg at jeg var i en subfertil fase, det vil si fasen før overgangsladeren. Gjennomsnittlig er folk i akkurat denne fasen i 41 års alderen, og jeg er altså der 20 år tidligere. det er svært få som klarer å bli gravid da. Så ja, elendig nyhet dette også. Han så svært alvorlig på dette og det virket ikke oppløftende i det hele tatt. Så er jeg knust, ja. Jeg er virkelig knust. jeg vet at om vi ikke klarer det på disse 3 forsøkene så blir det ikke flere på oss. Å jeg mi si at jeg er meget bitter på legen min som har latt meg miste, jeg skulle hatt en liten en nå. men nok om det, det har jeg sagt før. Videre satt han meg på p-pillen nå fordi han ville at eggstokkene mine skulle hvile en syklus fordi at ellers ville det bli altfor lite egg ved ett eventuellt uttak. Så nå går jeg altså på pillen. jeg måtte også gå på to forskjellige blodfortynnene som jeg skal begynne med om 2,5 uker. dene ene er i tablett form den andre er en sprøyte som jeg må sette på meg selv. han har tatt meg på sterke doser på alle andre medisner som jeg skal ha fordi han er redd for at det ikke kommer til å bli noe særlig med egg. Jeg skal først i en nedreguleringsfase om 20 dager, da går jeg inn i en kunstig overgangsalder. 2 uker etter dette skal jeg begynne på hormoner og rundt den 23.april skal vi t aut egg om alt går etter planen. Jeg må hele veien ta å sette 3-4 sprøyter på meg selv hver eneste dag. Lite hyggelig. han kunne ikke gi oss noen & kjangs for å lykkes fordi at det meste gikk ut fr alder, men jeg hadde ett problem som ikke var normalt for min alder. men vanligvis ville han sakt 50%kjangs for å lykkes, men om det stemme hos oss var ikke sikkert. Jeg fikk ingen medsiner for stoffskiftet, så det er fortsatt en evig kamp som jeg har gitt opp. alt i alt var det meste negativt, og ikke oppløftende. Men en ting er sikkert, noe flere enn 2 barn blir det aldri, mest sannsynlig blir det bare det ene. jeg følte meg tom etter at jeg hadd evert der, og jeg ble sliten av berre det, så hvordan dette skal gå vet jeg ikke. "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå