VeslePhreaken Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Det begynte for bare noen uker siden, og da bare på lårene og rumpa etter at jeg hadde vært ute å gått.. Klør som tusen myggestikk!! Så begynte de å komme på håndledd, rundt anklene, "inni" albuen (husker ikke hva det heter ) og på hendene når jeg beveget meg og ble varm.. Nå får jeg de overalt omtrent, bare jeg støvsuger i noen minuttter altså!! Det er jo umulig å gjøre noe som helst lenger..! Det har jo vært så mange fine dager her nå, med strålende sol. Og jeg har hatt dager hvor bekkenet har vært helt greit, men alikevel har jeg ikke fått gått noe som helst pga disse utslettene.. De kommer etter bare ti min med bevegelse.. Det er utrolig hemmende!! Er det flere som har det sånn?? Jordmora mi mente det var pga vektøkning, men så voldsomt da?? Nesten så jeg begynner å lure på om det er noe i svetten min som jeg reagerer på.. Har aldri reagert på svette eller varme før..
VeslePhreaken Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. mars 2008 Og det gikk visst litt fort i svingene Det skulle seff så svette.. Ikke slette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå