SuperGlad Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jenta mi blir 2 i mai å skal skrive ønskeliste. Hvilken leker, aktiviteter osv liker barn fra 2-3 år? ønsker hovedsakelig penger så jeg kan kjøpe div klær/sko men vet jo at noen vil kjøpe leker osv.
Beama Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 3 hjulssykkel, dukker og dukkeutstyr, Tegnesaker, bøker, duplo klosser, lekebiler og lekekjøkken/lekemat er iallefall veldig populært hos min jente som er 2 år og 1 måned;)
barn_3 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 ei lita dukkevogn kanskje? de små paraplytrillene for dukker er lette å trille. Den var populær hos oss iallefall:)
ruffen Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 puslespill er en slager her. Eller sandkasseleker, togbanen til duplo og alt det andre som allerede er nevnt. Han fikk også et togteppe og noen småbiler. Det er det aller morsomste å leke med for tiden. )
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Nå vet ikke jeg om dere ha hage eller ikke.. Men da sønnen fylte 2 år i feb i fjor fikk han bare et kort.. Men der stod det at når snøen forsvant skulle han få huskestativ.. Så mine foreldre og besteforeldre spleiset på huskestativ med rusjebane.. Den falt helt i smak, på samboern sin side spleiset dem på trampoline.. Av oss fikk av trehjulssykkel. Ute leker er jo også kjekke gaver. Sandkasse osv..
rødt&blått Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Badetøy, strandleker, sunblock-trøye/overall, sandkasse, sandkasse-leker, leke/dukkestue (spleisegave hvis dere har plass i hagen!), 3hjulssykkel el.l tråbil (suksess her!), badedukke, dukkeseng... Hvis du skal kjøpe dukkevogn, så ikke kjøp baby-born sin! Utrolig dårlig kvalitet... Biltema har en dukkevogn til halve prisen, og den har bærebag, skikkelig kalesje og kurv til understellet. Har den ikke vi, men det er bare spørsmål om tid!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 -3-hjul sykkel -Duplo -Leke dyr (isack elsker å leke med små dyr av plast) -Aqua dodle matte (en matte som legges på golvet, og en penn som fylles med vann. Så kan hun tegne uten at du trenger å bekymre deg over flekker på golv, tepper osv. Side det er vann:), -Perling (store perler med brett, men må holdes under oppsyn, på grunn av små deler.) -Play-doh leire (må også holdes under oppsyn når de leker med dette) -Fingermaling -Togbane -Puslespill som utfordrer litt. -Bøker (Spes. en serie som heter mitt første leksikon, ordbok og geografi. De er veldig morsome og lærerike) -DVD`er med filmer hun liker.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Eg har kjøpt trehjulsykkel til tulla mi og ein CD/Kassett spiller (liker så godt å høyre på musikk). El. får ho regnkle og sko. Tulla mi er også glad i å teikne og male, og holde på med perler (under oppsyn). Glad i bøker og puslespill. Duplo.
Vesle mor Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Lekekjøkken, Fine puslespill, perler som perlebrett, fingermaling, paraply( er kjempe stas) dukkvogn,
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Ta en titt på denne 3-hjuls sykkelen på Finn.no - kode: 12514929 Vi har den til vår 2-åring. Brukes daglig, anbefales på det varmeste. Vi har også "normal" 3-hjulssykkel med stang bak, men denne blir nesten ikke brukt. "motorsykkelen" mestret han selv med en gang og freser runt overalt - både inne og ute
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Prinser & Prinsesser har kjempesøte tråbiler for jenter - rosa!!! De har masse annet lekkert også! Anbefaler deg å ta en titt der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå