Gå til innhold

Ville dere gått på klesbytteparty ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med venninnene deres?

Har så vanvittig masse klær jeg ikke bruker fordi det ikke passer, og samtidig har jeg et STORT behov for nye klær. Er nærmest ekko i klesskapet mitt.

Men siden lommeboken er rimelig tom, lurte jeg på om jeg rett og slett skulle høre med noen venninner om vi alle skulle ha ryddet litt i klesskapene våre, og så kunne vi ha byttet klær.

Er det en dum idé eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ut som en suuper idè!

Jeg hadde kommet jeg;o)

Skrevet

Synes det er en super idè! Vet mange som har gjort det med godt hell.

Kjempefint i disse tider når de fleste faktisk har begynt å tenke på miljøet.

Tekstilindustrien er den nest mest forurensende industrien i verden, så om alle hadde kjøpt litt mindre, og heller gjort slike ting drar det i riktig retning:-)

Skrevet

Synes det er en god idé - men kunne aldri gjort det med mine venner, for jeg bruker for små størrelser i forhold til dem :-/

Skrevet

Ååå, det hadde jeg garantert gått på!!!

Alle klærene som er for små, som jeg har SÅ dårlig samvittighet for at ligger i skapet!!! Dritbra idè da=)

Skrevet

Vi har hatt det. Kjempe moro! Har også vært med der en ikke kjenner de andre så godt. Fint for meg som syr litt også. Kan ganske lett sy om eller finne fine stoff.

Skrevet

KJEMPE idè faktisk, å bytte klær, for å ikke snakke om at det er bra for miljøet også :-)

Skrevet

Nei. Ingen av klærne deres hadde passet i størrelse;) La oss bare si at de er lengre OG slankere enn meg=(

Skrevet

Nope. Jeg er for svær. Og jeg har ingen klær å bytte bort. De jeg har liggende ubrukt i skapet er neppe interessante for andre enn fretex.

Skrevet

Nei...Ikke med mine veninner iallefall=) De er mye lavere enn meg alle sammen..

Skrevet

å ja det har jeg hatt maaange ganger:) funker som bare det..og ikke minst er det flott for miljøet:)

morro er det også

Skrevet

Takk for innspill, jenter:-)

Dere som sier at klærne hadde ikke passet, hva med å trekke inn venners venner også?

Jeg har klær liggende i alt fra str. XS til L som jeg ikke bruker, så mye forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...