*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har testet dette..lurer på om noen vet bivirkningen av å spise for mange lovehearts??? Har snart spist en hel pakke------ Veldig gode...hehe
pusi og lille pusi:) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 æ får masse luft i magen. einaste bivirkningen æ kan kåmme på...
*Willow* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Tror ikke det er noen alvorlige bivirkninger i alle fall:) Jeg gikk fra halsbrann til uutholdelig halsbrann da jeg prøvde det, men håper det funker for deg:)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Grunnen til at Love Hearts bruser litt er at de inneholder Sodium Bicarbonate- også kjent som bakepulver, så det er ikke rart at Pusi 85 synes hun får mye luft i maven av å spise dem. He he.
endelig mamma t 2 :) Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 En hel pakke ja... Hehe.. Har nok ingen skadelige bivirkninger, det ville i så fall vært fullt på akuttmottakene på lørdager av unger som har spist lovehearts Mot halsbrann har de ikke virket særlig bra for min del, men de er gode og hyggelige å dele med sin kjære...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå