Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på halvannet år har veldig dårlig ånde på natten og om morgenen. Jeg nevnte d for min fastlege, og han sa d var unarmalt at barn hadde d, d kunne være noe med mandlene......Også sa han ikke noe mer om den saken, ikke fikk jeg spurt noe mer heller.. Erfaringer?? Og ja, jeg pusser tennene hans to ganger om dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har min sønn også, men det har vært verst i perioder hvor han f.eks. har vært syk eller holdt på å få tenner. Vet ikke om det har en sammenheng, men det virker sånn.

Skrevet

Å takk for svar! "Godt" d er andre i samme situasjon

Skrevet

Jenta vår på snart 4 år har og det. Vi skal til øre/nese/hals spesialist og se på mandelene og poluppene. Men hun snorker veldig og!!!

Skrevet

Frøkna mi har dårlig ånde når hun bruker smokk. Vet ikke hvorfor, men det lukter helt pyton! Hun bruker den bare når hun sover da, kjenner det med en gang

Skrevet

jenta mi har det til tider å legen sa det var helt normalt.

Skrevet

Samme her også, tulla blir 2 år. Har ikkje tenkt så mykje over det, annet enn at eg har merket litt dårlig ånde. Og ho snorker litt, så kanskje eg bør vere litt obs...

Skrevet

Jepp, d gjør jo min og. Selve sutten lukter pyton! Hehe

Skrevet

Skift smokk ofte og dypp dem gjerne daglig i varmt vann ( minst 70grader i 5 min....smokker bør IKKE kokes.

Mulig det kan hjelpe litt hvis smokken er årsak, mye bakterier i munnhulen og smokk er litt av en bakterie-farm..

Skrevet

ja, får begynne å ha dem i varmt vann hver dag og se om det hjelper=)

Skrevet

Mine har såkalt "feber-ånde". Jeg kan lukte når de brygger på sykdom..

6 åringen min var ille en periode, men han er i tillegg dren-barn. Ånden ble ikke fullt så ille da han fikk fjernet en del polypper samt falske mandler.

Dårlig ånde kan også komme av mangel på sink:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...