ogladi Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 FIkk min nylig bestilte stellevekse i fløyel, Kaia og Ko, i posten i dag. Vil bare si at den var langt over forventningene! Større, flere rom, nyttig. Tøff! Den kostet mer enn den brukte barnevogna jeg har kjøpt, men fytti så fornøyd jeg ble!!!! Tji hi! Nå kan ungen komme, kun fem dager til termin! Forresten, han kan vente en natt til siden pappa er borte!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå