Gå til innhold

Jeg er villig til å vedde på at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

om 2 mnd, så ligger det temmelig mange rokkeringer rundtomkring og støver ned ja.

Sånn er det jo med alle sånne "bølger". Det er masse blest der og da, men siden ingenting kommer gratis - blir nok også disse lagt på hylla ja. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da kan vi kjøpe dem billig =D

Skrevet

Hva mener du med at ingenting kommer gratis?

Man bruker jo selvfølgelig tid på rockingen da, det er jo ikke sånn at man blir tynn av å se på den.

Men det er god trening (ser forskjell etter fire dagers rocking!), det tar ikke masse tid og det er gøy:-)

Skrevet

Neida!

Spørr meg om 2mnd, så skal jeg gni det inn hvor fin magen er blitt *håper*, og hvor høyt rockeringen verdsettes;o) Ikke lei etter 3 uker ihvertfall=)

Skrevet

Jeg mener at det er gøy med en gang, men jeg tviler på at de som ikke trener til vanlig kommer til å være like ivrige etter et par mnd.

Skrevet

Ehe.. noen av oss vet faktsik at ingen ting kommer gratis. Jeg løper 1 mil ca 3 ganger uka, spiser relativt sunt, trener step og pilates. Så jeg tror jeg vet at man ikke blir tynn av å slenge en rockering rundt midjen i 2 uker. Jeg tror bare det ikke kan skade at jeg forsøker det noen minutter om dagen...

Skrevet

men

jeg greier ikke rocke lenger jeg, var jo flink da jeg var liten, men når jeg det ikke til????

Skrevet

Så da trenger du vel ikke føle deg truffet heller, da? Er nok av andres rockeringer som blir liggende og støve ned ;-)

Skrevet

Les : " De som ikke trener til vanlig"

Ellers var det ikke vondt ment, bare en liten fundering siden annenhvert innlegg handler om rokkeringer nå om dagen - og at det er mange som har kastet seg på bølgen.

Skrevet

Hehe, jeg har trent aktivt i mange år og har flere produkter liggende nederst i klesskapet enn tvshop har på lageret sitt. (noen som husker thigh toner? jeg har en!) Det som gjør at jeg gidder å fortsette er variasjonen:) Viktig men noen nye impulser, bare løping og vektløfting blir kjeeeeedelig. Ingenting kommer gratis og rockering alene holder ikke, men fyttirakkern så morsomt det ser ut da:) Jeg kommer nok til å skaffe en nåe jeg kan kjøpe det i en vanlig butikk. (har forbud mot nettshopping for tiden. Streng mann...)

Skrevet

greier bare noen få runder med vanlig rockering jeg også, men med den med vekter i så greier jeg lett 1 minutt før den begynner å ski ned og det er bare fordi jeg blir sliten eller faller ut av takt..ELLER begynner å tenke på hvordan jeg beveger meg..

Skrevet

hihi..om du søker på innersvingen så finner du at de faktisk selger de på noen av innersvingens treningsstuidoer også (sånne sirkeltreningsstudioer bare for damer...) Da kan du jo handle med god samvittighet.. fnis. Koster jo 200 kr mer da men.. da kan jo mannen ha det så godt! ;p

tja.. sant nok, jeg har en sånn step-maskin til å ha i stua..men den knirker så inn i helvete at jeg ikke orker å stå på den mens jeg ser tv. kanskje prøve litt verktøy-kasse på boks.. så kan jeg både rocke og steppe hjemme.

Skrevet

hehe...prinsippfast som jeg er så hiver jeg meg ikke på den bølgen...spurte gubben om jeg hadde "love handels", han studerte meg og svarte: i så fall så er jeg blind, blir du tynnere så må jeg sende deg på oppfeiting, ræva di er to størrelser smalere en da jeg reiste jo! LITT overdrevet, jeg har gått ned EN størresle siden han reiste for 3 uker sia.

Skrevet

hva pokker?!? Blir man ikke tynn av å se på den? Monajenten: jeg som har hengt opp min på veggen på stua for å få best mulig effekt!!!

Skrevet

Jeg har holdt på i nesten to år. Fysioterapeut har flere:)

Skrevet

Hahahaha sorry, men da har du nok blitt vranglært! :-p

Men jeg har hørt det skal hjelpe å legge den under sengen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...