Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Kjente plutselig kjempe vondt på nedre del av magen - holdet på å miste pusten. Smerte varte i få minutter. Kan det være kynnere?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Nei, kynnere er bare at livmormuskelen trekker seg sammen. Ikke vondt, man merker bare at magen blir hard, spesielt der babyen ligger.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 kynnere kan gjøre på grensen vondt..men mer ubehagelig enn vondt, spesielt hvis urinblæren er litt full også. Jeg har ikke klart å stå oppreist enkelte ganger når kynnerene mine har vært kraftige. Spør jordmor for sikkerhets skyld. Kanskje du bare hadde luft i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå