Frk.Forvirret Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hvor gamle var barna da dere flyttet fra hverandre? Hvordan er omsorgen for ungene fordelt, deg og din eks imellom? Og hvordan takler barna det at dere ikke bor sammen lenger?
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Eg er kanskje ikkje den rette til å svare på dette da vi budde ein kort periode sammen. Barnet var 10 mnd da eg flyttet. Barnefaren har samvær anna kvar helg +at vi er fleksible i forhold til at han kan ha ho nokre langhelger om han han har mulighet for det. Påske-, jule/nyttårs- og sommersamvær går som vanleg (anna kvar + 2 veker). Det går bra i forhold til tulla vår, som snart er 2 år.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 her dro far da barna var knapt 3år,1år og jeg 7 mnd på vei med mitt femte barn(vårt tredje) jeg har hovedomsorgen,han har samvær med guttene annenhver helg fred-mand og tirs-tors ettermiddag til 2000. jenta har han 4-5 timer samtidig med gutta (hun blir 6 mnd) treåringen er den eneste som har reagert litt,ville at vi skulle gjøre ting sammen o.l (jeg, 3 åringen og pappan) men det har roet seg nå da:) virker som de trives med ordningen:) de eldste har ingen kontakt med sin far..
Mamma+2 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Her flyttet BF ut når sønnen var 4 år og noen få mnd etter at vi mistet vår datter. Samværet er "standard" på papiret...men har ikke vist seg å funger...så i utg punktet er det annenhver helg( om det ikke dukker opp noe for BF...) ettermiddagen i uka har utgått helt....samvær i ferier blir det lite av.... Sønnen vår reagerte med gråt spesielt på kveldene når faren ikke var der ved legging...men tror vell og sønnen leste meg så godt og gjennomskuet hvor lei meg jeg var...selv om jeg prøvde skjule det.... Men det gikk seg fint til..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Jeg er alenemamma for Mina på 1 1/2 år. Jeg og eksen flyttet fra hverandre på sommeren ifjor, så da var Mina 9mnd. Jeg har hovedomsorgen, men vi har delt foreldreansvar. Det er fordi vi bodde sammen. Mina er hos pappaen sin annenhver helg. Mina er heldigvis så liten, så hun husker jo ikke at vi bodde sammen. Men samtidig så er det jo trist, for det var ikke dette jeg hadde sett for meg. Var samboer med bf i over 3 år. Men jeg orket ikke å bo sammen med en mann som ikke tok initinativ til vår datter. Det kunne gå dager mellom han tok i henne:( Vi planla å få Mina. Han viste godt hva han gikk til, for han har en datter fra før. Spesielt sårende er det når jeg tok i mot hans datter med åpne armer og gjorde det meste med henne. Jeg savner min eks stedatter veldig:(
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 bf stakk da jeg var gravid, men min datter på 6 år har møtt han ca 10 ganger. hun spør en del etter han og ønsker å treffe han. jeg har prøvd å arrangere møter men han har visst nok med ungen han har fra før som han har 50 % samvær med :S jeg har gitt opp og prøver å venne småen til at det kommer bare til å bli oss, selv om det er vanskelig å få et barn til å forstå. er glad hun har mange rundt seg som elsker henne til tross for manglende blodbånd.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Vi gikk fra hverandre i November 2006.. Jeg og barnet flyttet ut.. Hun var da 1 og et 1/2 år.. hun er nå snart 3.. Hun husker lite fra vi bodde sammen.. men kommer med ønske av og til at det og det skal vi gjøre sammen alle 3.. og spør pappaen om han skal flytte til mamma osv.. hun er hos han annen hver helg annen hver påske og 2 uker sammenhengende i sommerferien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå