Trebarnsmamma30 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Rart å være kommet til selveste termindagen!..26.mars. Har ventet lenge på den dagen ja! Og mer venting blir det visst desverre:( Men får vel holde ut noen dager til, håper de ikke blir for mange.. Får bare vente å se. Har prøvd litt kjerringråd siste uka, men har kun fått vonde kynnere av det og ingenting mer..så det gidder jeg ikke mer..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Drikker du bringebærbladte? Jeg drakk i mitt forige svang. og fødte 2 dager etter termin.
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Nei, har ikke drukket det.. trodde jeg skulle få før termin denne gangen også, siden jeg fikk nesten 3 uker før sist.. men neeida:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Det er kanskje best å vente og se! Babyen kommer når den er klar!
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Jepp, har bare prøvd uskyldige ting som sex, gå tur osv jeg da.. men den kommer vel når den er klar:)
LilleBanan blir storebror Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har også termin i dag, rart ja.Den datoen man har strekt seg mot i 9 mnd er enedlig her. Men skjer ikke stort her heller da. Hatt vonde tak nederst imagen og ryggen i et døgn ca men det tar seg ikke opp. Er førstegangs så må vel smøre meg med tolmodighet. Men lengter fælt etter at noe skal skje snart ja
Sofia <3 Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Jeg hadde termin mandag 24.mars. Ingen action her enda desverre:/ Er vel bare å smøre seg med tålmodighet=)
VeslePhreaken Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Jeg hadde termin 21 mars, og har ikke skjedd noe her heller.. Men er enig i at det er rart når man plutselig er ved termin etter så lang tid.. Nesten litt uvirkelig. =)
lilleluna7 Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Har termin i morgen, men her er det ingen tegn til fødsel... Det har det ikke vært med de to foregående svangerskapene mine heller da, så.. De startet helt uten forvarsel om natten, så det kan se ut som det samme nå også. Men kjedelig å måtte gå så mye over tida. Forrige gang fødte jeg natt til termin, så ser frem til natta... ;-)
77-modell Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Hadde termin for 2 dager siden, men ikke noe tegn på at noe skal skje...... Venter nr. 2. Førstemann ble født på termin, og jeg var egentlig "helt sikker på" at han her ville komme før termin, men nei........
Mirabella1 Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har termin om 2 dager =) Har mange vonde kynnere som bygger seg sakte opp i noen timer, for så å stoppe plutselig.. =( Går med 2.5 cm åpning og er sånn sett klar og moden. Gikk en uke før med førstefødte, en uke etter med nr to. Så det er umulig å si når den lille skal komme. Den ene startet på natta, den andre på dagen. Så ikke vet jeg .. Lykke til jenter !
neenaah Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Jeg hadde termin på mandag (24.mars), men fortsatt ingen tegn til fødsel. Huff, håper jeg slipper å gå så mye over tiden for nå begynner jeg å bli litt lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå