sulli Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har selv bare jenter, og lurer på en ting ang penisstørrelse hos smågutter. Jobber i bhg, og har jo skiftet noen bleier i løpet av 15år, så da tror jeg vel jeg har sett et godt utvalg av begge kjønn. Saken er at nå har vi en gutt på avd min, som akkurat har fylt 5år. Hans penis er knøttliten, dvs at den maks er 1-1,5 cm. Og det er ikke en underdrivelse. Denne vinterens våte vær har ført til en del klesskift, og senest i går satt han splitter naken på gulvet i garderoben, hvorpå en av de andre guttene kommenterte og lo av hans lille tiss. Tidligere har også noen kommentert at han nesten ikke har noe der. Ser jo at de andre guttene på samme alder har peniser som jeg vil anslå til å være ca 4-6cm. Dette er ikke en pervers interesse eller noe sånt. Jeg går heller ikke rundt å studerer barna. Men dette er noe jeg ikke kan unngå å legge merke til. Jeg lurer derfor på om dette er normalt, eller om han rett og slett har et problem her?? Det er jo ikke ok at noen begynner å kommentere og erte for dette.
Huldretuss Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Tror nok størrelsen kan variere endel, men synes det hørtes litt lite ut... Kanskje det er det som kalles mikropenis?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Har lest i spedbarnsboka (jeg tror det var der) at legen kan gjør noe med penisen til babyen hvis den er påfallende liten! (hva han da vil gjøre, vet jeg ikke) Men synes veldig synd på denne gutten i barnehagen! Tenk å bli "mobba" allerede nå! Stakkar liten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå