Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har hatt en voldsom hodepine de 2 siste dagene,spesielt når jeg beveger på øyene.Reagerer på skarpt lys også.Det gjør vondt i pannen da. +at jeg har blødd voldsomt fra nesen de 2 siste dagene,mange ganger til dagen. Hva er egentlig tegnene på svangerskaps-forgiftning?' Takker for alle svar
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hodepine foran i panna..reagerer på lys, høyt BT, protein i urinen og kraftige ødemer (vannansamling, spes i beina)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hvis du er bekymret for hodepinen så syns jeg du bør ta kontakt med lege eller jordmor, så de får evt målt blodtrykk og evt sjekket urinprøve.. De plagene du beskriver høres mer ut som migrene for meg. Er sånn jeg har det når migrenen slår inn.. men jeg er ingen lege.. Så ta kontakt med legen din du... så får du sikkert et svar.. Svangerskapsforgiftning kan utvikle seg forskjellig fra person til person.. Jeg hadde alvorlig sv.forgiftning med første barnet. Da hadde jeg høyt blodtrykk, eggehvite i urin, store mengder vann i kroppen, hodepine med synsforstyrrelser, besvimelsesanfall og smerter øverst i magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå