Gå til innhold

Hva skal vi gjøre nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sånn halvveis lovt plass i barnehage fra 1 mai ("det ser veldig lovende ut, men jeg kan ikke si noe 100% sikkert..). Nå begynner styreren og bli mer og mer pessimistisk og vi vet ikke hva vi skal gjøre med lillejenta fra mai/juni. Foreldrene mine har passet henne siden februar, men vet at de har lagt planer for våren/sommeren. Det er heller ikke enkelt for noen av oss å ta 100% permisjon uten lønn. For det første er det økonomi med inn i bildet, så er vi begge i nye jobber og vanskelig å be/få fri nå.

Noen kreative forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å begynne å lete etter dagmamma...?

Skrevet

Si ifra hvis du kommer på noe, vi har det heeelt likedan. Og ikke bare vi, gitt. *urk*

Skrevet

Det er så kjipt - og dessverre så vokser ikke dagmammaer på trær heller.. Vi vurdere å ta ut ferie hver for oss, da får vi jo 10 uker tilsammen - men da må vi droppe ferietur, noe vi absolutt hadde trengt, Hmm.. det blir vel uansett til det, tenker jeg.

Skrevet

Hva med å ta ut f.eks. tre uker ferie hver, sånn at det blir seks uker tilsammen? Da er det jo 1,5 mnd lengre å håpe på plass eller lete etter dagmamma, og så kan dere spare to uker ferie ?

Skrevet

Jeg vurderer ballbingen på ikea.... *høhø*

Skrevet

du bor ikke sånn tilfeldigvis i trondheim da?? for jeg har en ledig plass:) /dagmamma)

Skrevet

hehe, eller zitrus lekeland - men det blir jo fort dyrt... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...