Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Men han ville nesten bare gjemme seg:P men fikk no sett litt:) fikk til og med se han åpne øynene sine:) Men vi får komme inn igjen i neste uke for å prøve å få bedre bilder! Se om han tar vekk hendene sine og snur seg mot fotografen;) Eller var alle målene perfekte og han veide 1008 gram! altså akkurat det han skal når jeg er 27+1:) ligge bilder på profilen min for de som vil ta en titt:) skal oppdatere med flere når jeg har vært igjen i neste uke:)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 sotra ja..går det ikke ann å se bildene?? søren...skjønner ikke dette jeg..
Priestess of Dawn Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 åååå du må få lagt ut bildene.. Det er så gøy å se. Jeg skal på 3D på fredag og smugtitte på den lille guttebassen min Gleder meg helt hysterisk mye **
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 tror de ligger inne på albumene her inne..men ikke på profilen min?!..hvordan får jeg de inn på profilen da liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå