Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, begynner like greit en egen tråd... Var så mange svar på den andre...

Den øverste av de tre brudekjolene var virkelig nyyyyyyydelig!!!! Seriøst, må være den peneste jeg har sett.

Den siste var ikke like pen, og jeg mener, skal du betale 16 000 kr kan du vel like gjerne kjøpe den til 3000 mer?

Kan du ikke selge den igjen etterpå og tjene inn noe på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte ikke så godt den du viste en gang før, den med sånn havfruesnitt.. synes ikke det er så pent, det ser liksom så merkelig ut.

Skrevet

Ja, sant den er nyyydelig:o) Altfor dyr da...:o( Jeg liker godt kjoler med havfrue-snitt¨. Likte det ikke før jeg prøvde det på - men var veldig riktig fasong til meg - jeg fikk liksom former jeg ikke egentlig har;o) Jeg "må" ha en kjole som sitter litt inntil rundt hoftene i allefall, ellers forsvinner jeg liksom;o)

Skrevet

Jeg er sikker på at du kommer til å se nydelig ut uansett hvilken kjole du velger:-)

Det kommer til å bli et folkekrav å få se bilder av deg her inne!!!

Skrevet

He, he - ja, det skal vi ordne;o) Er et skikkelig luksusproblem dette her altså;o) Hvordan klare å velge EN kjole liksom, he he;o)

Skrevet

He he, du får kjøpe flere og bytte i løpet av kvelden...:-p

Men tror du ikke at det blir som å finne den rette mannen, når du har funnet ham så bare vet du det;-)

Skrevet

Ja, jeg sa det samme til mamma i dag da jeg var og prøvde, he he;o) Ja, jeg fikk litt den følelsen da jeg fikk på meg de JP-kjolene....men mange av de andre jeg har prøvd har også vært nydelige...og når det nærmer seg 10 000,- mindre i pris, så klarer jeg liksom ikke helt slå de fra meg selv om jeg ikke har fått den "sommerfugl-i-magen"-følelsen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...