Gå til innhold

Hva finne på i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips hva man kan og bør få med seg i Oslo?

reiser med snuppa på 4 mnd og mannen min.

Spisesteder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er pent vær er det jo veldig kos å spasere i Frognerparken, se på livet osv. Det er en kjempe fin cafe inne på Bymuseet som ligger rett ved Frogner plass, der er det kjempe god plass til barnevogner. Kjempe fint å ta en titt på museet også. :o)

Noen av de store museene har omvisninger tilpasset de som har med små barn, du kan jo sjekke det ut om det er noe dere er interessert i.

Hva med en middag på Ekebergrestauranten, kjempe fin utsikt og god mat!

Jeg er veldig glad i asiatisk mat, om dere liker det kan jeg anbefale Dinner ved Klingenberg, fantastisk god mat og utrolig god service!

Ta dere en trilletur rundt på Kampen og spis på Kampen Bistro. Kjempe kos!

Spaser rundt på Grünerløkka, der er det alltid liv, spennende butikker og massevis av spisesteder. Villa Paradisio er en kjempe god pizzarestaurant! Prøv også Mucho Mas, meksikans mat, nammenam!

Spaser en tur på Bygdøy, se på Folkemuseet. Jeg er veldig glad i atmosfæren der. :o)

Dra opp til Frognerseteren og se på utsikten! :o) Men dropp eplekaken og alt det, det er dyrt og veldig oppskrytt...

Det er veldig fint å spasere langs Akerselva, dere kan jo velge om dere vil starte på bunn eller på topp. ;o) Kjempe koselig ved Bjølsen/Sagene, der ligger også Den Lille Kokosbollefabrikken med kjempe gode kokosboller! I bunnen av elva (ved Grünerløkka) ligger en restaurant som heter Mecca, den er beregnet for horder av barn og barnevogner samtidig som de har kult interiør og god mat.

Håper dere får en kjempe fin tur til Oslo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...