Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Også reklame! Kom med et reklamesitat! "bonzo er død, jeg er gravid" (og ja, det ligger en tanke bak reklamemaset mitt, holder på med en skoleoppgave nemlig, hehe)
Den drygaste Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hehehe " kjøp melk og brød, bonzo er død, jeg er gravid HADE! " det er jo den mest geniale replikken!! hehehe ellers husker jeg den solo reklamen for noen år tilbake "vil du være som oss må du gjøre som oss, drikke solo som oss "
lenej :o) Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 okei, ikke reklame da, direkte svar på overskrifta din: "no e æ så hælvetes lei, har sprunge etter de hælvetes sauan no i to uke!" (utfordrere i farmen - tvillingan) reklame? ".... har du lyst har du loooov -...."
Slalotte Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 hehe.. om kule reklamer? Hører på radio når jeg dusjer og der hørte jeg en reklame jeg måtte trekke fælt på smilebåndet til.. En mann oversetter baby språk: Babyen prater, mannen oversetter til: jeg venter til å gjøre i bleia til du har satt på meg bobledressen.. hehe..
Slalotte Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Og den om bonzo er død, jeg er gravid "KOM IGJEN NÅ GUNNAR" haha!
petite fleur Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 "Jeg vil ikke være meg sjøl, jeg vil være Paris" ;-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Gule sider mener jeg dette var men en liten gris som sier "ca 1000" Det har vært en gjenganger her iallefa.. "ca 1000"
Mom2Two Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 "Du må'kkje sjenere de" (på romsdalsdialekt/moldedialekt) i Braathens reklamen. Han som er på besøk hos svigermor som bare serverer mer og mer og alle mulige typer kaker til svigersønnen og datteren (det er bare de som er der). Til slutt sier hun "ååå glømte kromkakan"... hehe... synes den er driiiitbra... Så kommer teksten opp: Braathens tar deg dit du skal............................og tilbake igjen"... Hehe
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 En av de nyere favorittene; "laindlops keep falling" Decra Tak... Den er driiiitbra!
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 første gangen jeg hørte den reklamen skvatt jeg skikkelig. Gamle hunden het bonzo, og jeg har ikke hørt det navnet på hunder så altfor ofte..Nå er det bare morsomt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå