anonymmmm Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hei! Jeg har hatt noen " stikkende" smerter nesten nede i magen.. ikke direkte vondt egentlig.. Føler meg litt oppblåst, har til å med måtte stå opp på natten for å tisse noen dager, noe jeg ALDRI har gjort for, føler meg litt uggen og trøtt, ømme bryster. MEN.. i forgårs fikk jeg noe som lignet på mensen, blødde pittelitt den dagen, masse neste og ingenting i dag nesten.. noe som er helt unormalt dersom det skulle vært mensen... men er så USIKKER..tenkte å kjøpe test i morgen... PS vi hadde samleie på de mest aktuelle dagene å bli gravid...kan onen hjelpe meg??
*Babyønske* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hei hei... Jeg er ingen ekspert , men det kan jo høres ut som graviditetstegn ) Har hørt om folk som har hatt litt blødninger i svangerskapet uten at det gjør noe... Krysser fingrene for deg.. Klem fra meg
anonymmmm Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 håper det så inderlig...men er litt redd for å håpe for mye..har blitt skuffet ett par ganger før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå