Gå til innhold

Tripp trapp stol.....den beste høystolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ut å kjøpe stol til lillegutt. Er ikke tripp trapp stolen den beste? Den man kan bruke lengst, til barna er ganske så store??

Hvor bør jeg kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet i bhg med tripp-trappstoler i mange år, men har selv valgt Kiddo. Jeg syns den er nettere, og enklere å regulere. Har brukt den fra snuppa kunne sitte selv, da med putene som følger med, og den kan brukes i maaange år. Veldig greit med det bordet som kan festes på også. Og så er den fin!

Skrevet

Ei venninne av meg anbefaler faktisk en stol fra IKEA. Den er kjempebillig, og har et slags brett som festes på foran.

Jeg har en tripp-trapp i kjelleren, men tror faktisk jeg skal prøve ut denne IKEA-stolen også når lillegutt blir stor nok, virker veldig grei altså!

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00069725

Skrevet

Har tripp trapp stol hjemme og på jobben synes den er best.

Jobben hadde fått 20 kiddo stoler, men de er så mye mere ustødig så sjefen kastet de!

Skrevet

På kiddostolen kan du ikke regulere setet innover, altså når de er små i rompa. det kan du med tripp-trapp, slik at de sitter mer korrekt. Jeg synes tripp-trapp er best!! Babysettet med ekstra rygg til denne er forresten genialt!

Skrevet

Jeg er glad i den klassiske trestolen, som man kan "brette" over slik at den blir et lite lekebord med stol :) Liker ikke tripptrapp. Synes den er trang og har lite polstring. Den gammeldagse trestolen får man kjøpt myke sitteinnlegg til (bedre enn de du får til tripptrapp). dessuten er stolen rimelig. Men det fins mange andre fine stoler å få kjøpt også, men tripptrapp liker jeg ikke. Eneste fordelen er at den vokser med barnet, men til det får du kjøpt "kopi" stoler som er like bra, men rimeligere.

Vil anbefale deg å se litt rundt. Sjekk f.eks nettbutikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...