♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 erfaringer om hva vi kan vente oss?=S Ser for meg et lite mareritt når klokkenskal stilles....
Sivalur Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Du kan jo begynne med å forskyve med 10 minutter hver kveld fra nå av? Ta det gradvis, så går det nok fint. Hvis han er så liten, og du er hjemme i permisjon enda, så gjør det vel heller ikke så mye om han legger seg for tidlig/sent i noen dager?
*ale* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Er noe dritt ja.. Jeg har brukt å justere leggetiden inn med en halvtime, slik at vi etter to dager er på rett klokkeslett... Skjønner?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Har aldri hatt noko problem med det her i huset. Men så styrer mine det veldig godt sjav da. Eg spør vesla me skal finna suttane og legge kån og da svarar ho jja, også kjem eldstemann og lurar på når han skal legge seg. Han vil gjerne legge seg han au........... Det er jo eit tidspunkt eg skal ha dei i seng inna så dei styrer ikkje alt sjav, men dei spør om å få legge seg, velsa gjekk til døra og sa "ova" tidligare hehe Så den problematikken har me ikkje tenkt over.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Justere tiden ja! Kan sikkert være lurt... Men skal jeg begynne nå FØR vi stiller klokken? slik at vi er "der" den dagen klokken stilles, eller er det enklere å gjøre "etter" klokken? om dere skjønner=P Hun er forresten 7mnd=)
*ale* Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Siden det er helg FØR så er det sikkert enklest å ta det fex fredag og lørdag:) Går nok lettere enn du tror:) Her nord må vi i tillegg venne de til at de skal legge seg når det er lyst hver vår.. Det er verre Skal klokka forresten stilles frem?? Ja??
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Da satser jeg på det;o) hihi, den problematikken har jeg aldri tenkt over før! Men husker fra jeg var liten og vi var i huset i nord at det var et maritt å få oss i seng:o) Ja, det er frem=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2008 Ingen fler med erfaringer fra hordan leggingen blir når man stiller klokken??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå